| st3fan_3205 a întrebat:

Imi spuneti va rog ce motoare sunt pentru incepatori

Răspuns Câştigător
| Ovidiu_3146 a răspuns:

Salut Stefan!
In primul rand nu aici gasesti ceea ce cauti, ci pe un forum de motociclete. motociclism.ro, pro-bike.ro etc.
Ca prima motocicleta este bine sa fie mica si anume 125 cm3 (ma refer in cazul in care ai permis cat A)sau daca crezi ca te poti abtine si esti prudent atunci poti incerca un naked de max 500 cm3 ( sa excluzi vitezane la inceput; sunt frumoase, carenate frumos, se uita gagicile la ele, insa la deces nu se mai uita) acum depinde de tine, ce gen esti si ce gen de motocicleta iti doresti, de strada, offroad, chooper etc. Inainte de a cumpara o motocicleta citeste multe despre ce implica mersul pe 2 roti, riscurile, stai cu ochii pe youtube la accidente pe 2 roti, nu la plimbari pe 2 roti si apoi vezi ce vrei. Daca crezi ca in curand urmeaza familie sau ai prietena mai bine arunca banii pe o masina economa, ai de castigat. La fel am fost si eu, eram singur, mi-a dorit mobra, am luat-o am colindat tara si in afara cu ea ( ro, hu, a, it, slo) iar acum ca am iubita caut masina. Gandeste-ca ca la mobra ca si la masina esti direct raspunzator de pasager, numai ca la motocileta riscurile sunt cu mult peste! Spor la ceea ce vrei. daca vrei si alt sfat, ti-l ofer cu mare placere. salut

10 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Pai depinde pentru ce vrei sa il folosesti. Daca vrei ceva sport un Kawasaki Ninja 250R este de ajus, daca vrei ceva de strada clar mergi pe Bandit sau ceva de la Honda!

| a1doru a răspuns:

Salut stef.cauta la yamaha un dt 125, daca se poate fabricat inainte de 2000.sunt indestructibile si in plus sunt bune si pentru sosea pentru ca nu sunt asa rapide.eu am 13 motociclete in garaj, incepand de la 50cc pana la 1100cc, deci, cred ca stiu ce spun.

| AndreiC a răspuns: