Schimb anvelope, remedierea penelor, geometrie in anumite cazuri si/sau reconditionare jenti
In ce te pune patronul sa faci: scoti anvelopele, le vulcanizezi, la pui la loc pe masina, cureti ateleirul, samd.
Rasp la toate aceste intrebari le poti gasi pe siteuri de specialitate gen ejobs.ro
Coincidenta ca chiar am in familie o persoana cu acest business si am fost acolo o perioada.
Depinde de experienta angajatului. Ca incepator o sa slabesti cu cheia suruburile, ridicat pe rampa si scos rotile, dupa care le duci cuiva cu experienta pentru a le dejanta. Acolo janta se curata, schimba supapa, dat cu sapun pe cauciucul nou si pus pe janta. Incepatorul acum ii ramane sa umfle cauciucul la o anumita presiune si sa monteze roata.
Stocul nou de cauciucuri trebuie sortat, iar asta din nou e o treaba de incepator. Cei cu experienta repara si cauciucuri, fac lista cu ce mai trebuie cumparat si in general ajuta incepatorii.
Daca vrei sa intri in domeniu incearca sa o faci treptat, unele jante sunt scumpe si nu-ti permiti sa le platesti din salariul tau daca le zgarii. Si vei fi un pic traumatizat dupa... apar tot felul de numere in capul tau 225 45 17, 205 55 16, 185 65 15, 225 40 18, 275 35 20, 285 40 21 )))
Spor
anonim_4396 întreabă: