| Daniel09857 a întrebat:

In Iași, unde va adunați seara cu mașinile la cerculete? Sunt câteva zile in Iași, va rog fără răspunsuri aiurea și Daa răspunsuri ce nu au legatura cu subiectul, gen "lasă cerculetele" "etc... sunt irelevante, citesc primele doua cuvinte, dacă văd ca e un mesaj de genu nu îl citesc

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Inscrie-te pe grupurile Iesenilor ("Esti din Iasi daca..." si ce mai gasesti), si posteaza acolo o invitatie, sau o intrebare, sa afli daca exista vreun grup primitor de plimbareti cu masina.
Nu intreba direct de cerculete, ca pari copil. Daca mergi in parcarile mari (Carrefour, Kaufland, etc), sigur gasesti pe cativa care se invart, dar nu toti au chef de socializare.
Aduna-i de pe Facebook pe cei care au chef de 'o minciuna' cu un necunoscut.

| Daniel09857 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

S-a cam lăsat perioada de cerculete și golaneala noaptea mai in toată tara, prin parcări gasesti băiețași cu golf și alte masini cu tracțiune fata, rar câte un Bmw, merc vechi și cam atat. am plecat din Iașiz

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Daniel09857):

Sa stii ca au mai disparut din "racerii" de acum 10-15 ani. Imi aduc aminte ce masini aveau gastile de pasionati in trecut, torpile stage 2-3, motoare de fuga la baza. Acum, vorba ta: plin de Golfuri, si alte gunoaie 1.6. Nu pune nimeni turbo, nimic. Iar la expo vezi doar jante si suspensii.
Doar la drag si indemanare mai vezi baieti seriosi, dar aia nu prea ies pe strada.