De ce sa fie lux? Daca merge bine si te serveste la drum atunci este in regula. Problema ar fi cu piesele de schimb, mai ales pentru Trabant.
Trabantul deja e masina de epoca. Acum daca de referi la o Dacie dinainte de `89 deja sunt si alea pe cale sa ajunga masini de epoca, numai ca nu au acelasi statut ca trabantul fiind mai mult sau mai putin copii a diverselor modele Renault.
Asa ca, sa conduci un Trabant e fita, sa conduci o Dacie de atunci e prostie...
De ce e mai bun amărâtul ăla de trabant ca Dacia așa consideri tu
Trabantul daca are piese germane e mai fiabil decat Dacia. Singura problema este ca motorul in 2 timpi are nevoie de reglaje si reparatii dese fata de motorul in 4 timpi de pe Dacie. Masinile din DDR (grupul IFA- Trabant, Wartburg, Barkas) au fost mult mai solide si mai bine lucrate decat Daciile contemporane. Wartburgul si Barkasul cu motor VW bat lejer o Dacie ca fiabilitate. Doar ca fiind scoase din fabricatie si fiindca au fost putine fabricate sunt astfel foarte rare.
Pai vezi ca si tu ști că un motor de 2 timpi este de rahat! în comparație cu o dacie de 4 timpi. Uite exemplu, na ce mașini fabricau germani, multi stiu ca pentru handicapați! Dar după câte știu eu este interzis ca handicapați să conducă autovehicule fie ele cu transmisie automata! Pa pa
Nu este interzis si nu a fost niciodata. Daca nu-si pot folosi picioarele isi pot folosi mainile. Trebuie doar ca autovehiculul respectiv sa fie adaptat in acest scop.
Unde ai văzut tu olog la volan? Tu ai permis? Ști ce înseamnă să fi 100% clinic sănătos, atunci de ce se face fisa medicala auto!
Daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu se poate, legal si practic. In Romania drepturile persoanelor cu handicap sunt respectate doar "pe hartie". Dar du-te in Germania sau alta tara civilizata din vest si o sa vezi destule persoane in scaun rulant care merg SINGURE pe strada sau cu transportul public si care isi conduc propriile masini, bineinteles adaptate. La noi problema e si economica, multi au pensii atat de mici ca multi nu-si permit nici macar un scaun rulant decent (eventual motorizat) cu atat mai putin sa-si permita o masina.
Noi trăim în România nu mai vorbi de alte state.Salutari.Marian
In ziua de azi este un lux sa conduci absolut orice. Bine, asta daca e al tau ca de covrigari (voiam sa zic soferi) e plina tara.
Nu este un lux dar este un risc. In plus sunt masini foarte vechi asa ca daca faci km multi o sa tot stai cu ea pe la mecanici pentru una-alta asa ca in final devine mai mult un hobby ca iesi mai scump decat cu o masina mai noua. In plus au frane proaste, nu au niciun fel de servo, confort 0 dupa standardele actuale asa ca sunt riscante in traficul modern, mai ales in aglomerarile urbane. Daca stai la tara si umbli pe coclauri merge, in ambuteiajele bucurestene e un chin.
Buna Andreea nu am eu dacie sau trabant, eu sunt cam pretențios când vine vorba de mașini, de ce am spus că e un lux adică mă refer la taxe scumpe piese scumpe benzina scumpa amenzi mari în ziua de azi
Impozitul si asigurarea RCA costa la fel ca pentru o masina noua, consumul de combustibil e mai mare dar nu foarte mare, piesele n-ar fi asa scumpe dar nu sunt de calitate. Problema e ca sunt nesigure in conditii de trafic modern asa ca pentru cine le are deja si le foloseste ocazional, dar nu in orase mari, e OK. Sa le cumperi azi este deja hobby, de obicei mai ai una mai noua cu care mergi in mod normal. Oricum Dacia 1300 este deja vehicul istoric iar Trabantul va fi in curand. Dacia 1310 mai are de asteptat.
Buna,Ai auzit de trabant 500 deja de epoca!
Cred ca e Trabant 600 de fapt. Cel din anii 60. Eu vorbeam de Trabant 601 care s-a produs masiv in anii 70-80 si s-a vandut inclusiv in Romania pana la inceputul anilor 80 cand s-a sistat complet importul de autoturisme.
Ai dreptate sunt multi fără masina, unii chiar au renunțat. Dar a devenit un lux indiferent ce mașina ar fi pentru că în România taxe mari amenzi mari manopera scumpa arde la buzunar nu se mai baga mai nimeni greu, benzina scumpa si salari mici
Salut mi-am spus părerea aici citește!
Ai vrea tu să fie un trabant de lux! Nu sunt germani cei buni fabricanti de masini dar nici prosti mai sunt si alti fabricanti de mașini înaintea germaniei cu experienta.eu mă refer la ziua de azi din cauza taxelor amenzilor și întreținerea lor