Incepatorii apasa ambreiajul odata cu frana.
Ambreiajul se apasa cand masina abia mai ruleaza in conditiile descrise de tine.
Daca ai viteza mica, trebuie apasat ambreiajul. Daca ai viteza ceva mai mare, nu se opreste imediat, este complet nerecomandat ca atunci cand pui frana de la viteza mare sa apesi si ambreiajul simultan. Mai ales daca ai mai multe rotatii cand pui frana, e bine sa o lasi in viteza pana simti ca se opreste motorul(se opreste destul de greu), astfel vei avea numai beneficii: franare mai eficienta(frana de motor), aderenta crescuta, consum inexistent(0) si uzura a franelor mai mica.
Franezi suficient de mult (dar nu brusc) ca apoi sa scoti din viteza (apasand ambreajul) si tragi frana de mana.
Frate doua lucruri, ambreiaj apoi frana asta daca nu ii dai că nemancatu 200 in bord pe autostradă sau la neamuri la tara pe camp
Se foloseste ambreiajul pentru franare, dar depinde de turatiile motorului, incearca sa eviti franele bruste. Drive safe!
Pai,nu trebuie sa scoti din viteza, daca opresti? Cu apasarea ambreiajului, bineanteles.