2.0 TDI cu injectie PD, este problematic. Restul am inteles ca sunt ok. Insa in 2007, cred ca despre acel PD dezastru e vorba.
1.9 TDI e mult mai fiabil, iar la putere poti fi multumit, daca ai macar 116cp, ideal 131cp.
Problemele pe care le-am vazut eu la 2.0 TDI:
-consum de ulei (asta ti-o zice oricine)
-putere nu tocmai mare (se poate sa o ia razna de la consumul de ulei)
-calitate proasta a materialelor (bujii rupte in motor, filete sarite, biela rupta)
-consum mare (7-8% mixt, mers aproape la relanti).
Pe langa astea generale, am mai vazut buson de umplere ulei sarit in mers, fum dupa ele... Dar mai tine si de cati km are masina, cum a fost intretinuta, etc.
De 1.9 TDI e plin, de la Golf 4 pana la Passat b7, si n-am observat defecte de fabrica, altele decat EGR-uri infundate (boala cronica care le duce la limp-mode). Fiabilitatea celor cu injectie PD e putin mai scazuta, din cauza volantei cu masa dubla, si a injectoarelor, care au 'termen'.
Injectoarele te lasa, turbina la fel, cam astea-s principalele probleme cu motorul asta! 1. 9tdi este mandria celor de la vw, prin asta s-au remarcat foarte bine, 1. 9tdi este un motor bun, fiabil fata de 2. 0tdi care este o catastrofa... din cate am auzit, dupa 2009 s-au rezolvat problemele cu 2. 0tdi! [doar cele fabricate dupa 2009!]
Este o alegere grea! Stiu! Intre un motor slab si unul mai puternic in acelasi timp intre un motor bun si unul problematic! Tu alegi! Probleme dar totusi trage si fuge sau ceva bun si abia se taraie, presupun ca a4 nu-i o masina chiar asa usoara si 100 km/h cu 1. 9tdi ii face in 10-11 secunde poate putin mai mult pe cand cu 2. 0tdi de 140 cp face 100 km/h in cam 10 secunde... depinde de tine!
Eu unul sa am bani sa-mi permit un a4 din 2007, as alege un volvo s60/v70 2002+! Nu ai probleme cu motoarele, duce foarte mult, de pornit iti porneste indiferent de cat de frig ar fi afara, de mers merge, confort mult mai bun decat in a4 din 2007! Acum depinde de tine, eu ti-am spus ce as cumpara eu cu banii, tu faci ce vrei, daca vrei audi, iti poti lua 1. 9tdi pentru a nu avea probleme cu masina cu toate ca mie mi se pare cam mic pentru o asemenea masina.
Fii atent ce idei pe unia ce raspus iti dau.Atentie aici.Audi a4 ala cu 2.0 are injectoarele si turbo la pamint, adica praf, aia au pus pe masina asta numai rebuturi.Asa asa am inteles din ce ti-a spus un expert pe aici.Dar el habar nu are de masini.si ii poti spune ca exact aceleasi injectoare, acelalsi turbo de la motorul de 2.0 se afla si pe audi cu motor 1.9.Si te mai sfatuie respectivul sa iti cumperi volvo pentru ca are el volvo si el nu stie alta masina, probabil nici n-a mai mers cu alta masina la viata lui. Unde mai pui ca tt el spune ca masina aia cu 1.9 este mai buna, dar apoi se contrazice singur cum ca acel motor ar fi prea mic pentru o astfel de masina.Dar vezi tu desi motorul ala e f mic pentru masina tot ala e mai bun ca 2.0. Asta e ai primit un raspuns de la un expert. Daca cumperi o masina noua poti lua pe care doresti, desi eu ti-as sugera aia de 2.0. Daca cumperi o masina folosita atunci indiferent ce ai lua poti nimeri una bine intretinuta caz in care vei fi multumit,sau la fel de bine poti nimeri un jaf,adica o masina distrusa de altu,tu nu ai de unde stii siti va minca zilele, deci nu conteaza pina la urma ce cumperi, doar noroc sa ai, ori sa iei cu tine pe cineva care se pricepe intr-adevar, sa stie la ce sa se uite la o masina ce sa incerce. Oricum masinile astea cu motor de 2.0 sint mai economice decit 1.9 sau 1.8 eu asa stiu.De ce nu stiu dar asa sta situatia.Si altceva audi se pare ca pune acest motor de 2.0 mai la toate masinile mai nou.Am vazut la A6 la Q5 la 3 la 4 la 6 si asa mai departe motoare 2.0.Deci asta arata cai un motor bun ca aia nu-s idioti sa puna un motor naspa la atitea masini.Eu am audi a4 cu motor de 2.0 si inca uni a6 cu 2.7 si niciodata nu am avut probleme la motor.Masinile sint luate folosite nu noi deci ce spu eu este relativ si nu am putut compara cu altceva.Deci pina la urma depinde cum intretii acea masina. Fabricantul daca vede ca sint plingeri f multe la un lot de masini cheama acele masini toate din acel an inapoi la fabrica oriunde ar fi acele masini.Cred ca ai auzit de toyota de GMC si alte marci chiar si BMW care au chemat masinile inapoi pentru ca sa constata anumit defecte de fabricatie.Fii sigur ca aud nu face exceptie daca ar fi asa cum iti sugereaza sau afirma cineva pe aici mare cunoscator de Audi mai noi si mare expert in masini volvo.
Multumesc pentru raspuns, as vrea sa-ti cer o parere.
Ce crezi despre BMW-urile seria 3 motor 2.0 tdi 2006-2007? As alege masina asta pentru ca are 160cp comparativ cu audi-ul de 1.9 care are 116, insa vreau sa stiu ce probleme caracteristice are. sincer am citit mai multe pareri pe net si majoritatea spuneau ca motorul de 2.0 e problematic, insa nu toti, poate tu ai avut noroc si ai luat o masina intretinuta. anyways, spune-mi ce crezi despre acel bmw. multumesc
BMW sint masini f bune, citate printre cele mai bune masini din lume.Ce parere sa imi dau.Asta spune multe.Dar cum am mai spus masinile sint conduse de diversi oamenisi nu toti oamenii folosesc masinile exact pentru ce sint facute.De ex cineva pe aici daca nu ma insel chiar tipul cu volvo spunea ca el pune in volvo lui nu stiu citi saci cu ciment, ca merge prin gropi si etc.Cum sa iti spun o firma adevarata face masini destinate sa mearga pe sosele. Daca doresti gropi, sa cari cu ea produse cumperi tractor, sau camion.Deci vezi tu astfel de oameni folosesc masinile pentru diverse chestii,altii le folosesc citeodata sau frecvent pentru curse,desi aceste masini ce ei le au nu-s destinate pentru curse, ca urmare folosind o msina altfel decit este ea facuta, normal ca o sa apara probleme la ea.Acesti oameni cind apar probleme, le remediaza sau ascund aceste defectinuni si le vind. Daca tu prinzi o astfel de masina e cum am spus o sa injuri acea masina de mama focului pentru nimic.Nu e de vina masina ca un ticalos a omorito a facut-o praf la curse, a turato peste limita si asa mai departe, apoi vede ca maninca ulei ca bate nu stiu ce.Cnd iti cumperi o masina trebuie sa stii pentru ce o cumperi. Apoi pe acele ceasuri din bord daca ai vazut ai cu rosu sa nu treci peste, in caz ca treci e normal ca o sa se strice ceva. Daca ai o carte a unei masini o sa vezi ca asta si spune fabricantul ca se strica daca o turezi peste rosu si alte alea.BMW sincer este cea mai dorita masina la nivel mondial, si multi vor BMW.Eu nu stiu de modele tale cu motor de 2.0 pentru ca nu sint in RO.Sint in state si aici BMW aduce masini numai cu motoare mai de la 3l in sus.Ce am spus de audi este ca si aici audi are masini cu motoare de 2.0 si sint cele mai raspindite, apoi mai putine au motor de 1, 8 si 1.9 l.De aia am spus ca cele mai multe audi au motor de 2.0Si te asigur ca tara masinilor nu este EU sau RO este america.Si nu se compara folosirea une masini in state cu una folosita in EU.Aici masinile fac zeci de km zilnic, daca nu sute.S amergi la munca cel putin 30 de mile faci, cel putin, adica aprox 50 km. Daca te mai duci la un amic, prieten, la cumparaturi ai ajuns la 80 mile.Nu stiu de BMW seria 3 de 2.0.Aici tot ce este seria 3 are motor peste 3 l.De ex un audi a4 2.0 aici are 200 cai putere.Ce am spus eu audi a6 are 250 cai.Bmw,mercedesurile la fel toate bat peste 200 de cai.Bine in ro nu prea iti convine pentru ca te rupe aia la asigurari la taxe.In state nu conteaza ce masina ai, sau ce motor are masina., poti avea si masina cu 1000 de cai ca platesti tot cit plateste si ala ce are o masina cu motor de 1 litru si ceva.Dar aici BMW sint f cautate, sint foarte numeroase, peste tot vezi numai bmw si multe seria 3.Deci un BMW indiferent ce motor are nu stiu sa aiba probleme anume.Asa ca poti spune ca dupa mai stiu citi ani cade ceva sincer nu stiu ce ar cadea la BMW prima data.Stiu de ex ce cade la un audi a6 modele 200-2005 -plastice de la macaraua ce ridica geamul, apoi cade pompa de aer sau EGR-ul apoi pompa.La audi a4 nu conteaza ce motor ce sar strica asa prima data ar fi sincer nu stiu pentru ca nu am audi a4 de mai mult de 5 ani.Eu am spus la un audi a 6 din 2000 si n-are nimic.O alta chestie ce ar fi de retinut este ca un audi a4 este diferit de unu a6, adica a6 este mai bine facut, este mai de calitate comparativ cu a4.La mercedes la fel clasa c este asa mai pentru oricine, deci de calitate mai slaba decit clasa s sau clasa e.La bmw la fel seria 3 este cea mai de jos,insa daca este bine intretinuta o sa mearga. Iara acele forumuri e cum am mai spus sint comentarii de la tine, de la mine care avem masini foosite de altii, nu stim exact cum a fost intretinuta acea masina si normal ca apar probleme.Eu nu am auzit o persoana care are o masina noua sa se plinga car avea nu stiu ce probleme.Acum eu ce cred este ca BMW in special seria 3 sint masini forjate rau de tot. Oricine isi ia un Bmw de genul asta asta are in cap prima oara,ca fac curse, ca fac nu stiu ce cum se numesc alea drifturi bla bla, deci forjeaza masina aia de nu mai stie de el.Asta stiu sigur si in general seria 3 este folosita mai mult de tineri de barbati tineri, deci iti cam dai seama ce fel merg si normal sa citesti o groaza de comentarii negative la adresa acestei masini.Eu cind iau o masina caut sa o iau fie de la o femeie,fie de la un batrin.Un batrin sau ma rog vorba vine o persoana mai in varsta indiferent unde locuiste ce tara va folosi acea masina cu atentie,va avea grija de ea,deci e mai de incredere.Dar trebuie sa cunosti istoria acele masiniNu stiu in ro cum mai este dar in state poti afla citi proprietari a avut masina respectiva, ce accidente a avut, daca a avut si asa mai departe.Si aici BMW-urile astea seria 3 la fel sint folosite mai mult de tineri si le forjeaza astia de la zapacesc. Spun din ce vad nu din ce citesc.Acum spui ca alegi masina BMW ca are 160 de cai.Dar o sa dai mai mult la taxe ce se da acolo si consumul este mai mare.Dar ma mira ca audi ala de 1.9 are doar 116 cp.In sf deci cam asa vad eu situatia.Ma uitai acum la seria 3 BMW anul 2006 in state cel mai mic motor folosit este de 2.5 l adica bmw 325ci. dupa asta orice BMW sare la 3 l.Deci ce sfat sa iti dau decit ca iti spun ca BMW este mai bine cotata decit audi,dar ai grija cind cumperi,mergi cu cineva care poate verifica masina si stie ce sa verifice,pentru ca am spus masinile astea sint forjate de tineret.Dar cred ca si tu stii asta.Ce pot sa spun e cind mergi sa cumperi o masina verifico,mergi cu ea, fa doua ture, tureaza masina normal pina in 6 mii de ture sa vezi cum reactioneaza,cum schimba vitezele,simti cind si daca schimba cind trebuie si cum trebuie.Daca nu stii ia pe cineva cu tine care se pricepe,ca masina nu cumperi in fiecare zi.Eventual ia un scaner la tine,unul de buzunar.pune scanerul pe ea,vezi daca este READY vezi daca are ceva coduri etc.Apasate pe ea pe colturi si sari sa vezi cum are suspensiile, daca sint duse sau nu. Daca stii sa verifici e ok, daca nu la fel ia pe careva cu tinecare se pricepe. Eventual daca nu ai pe cineva spune-i alauia care vinde masina ca vrei sa o veriici la un service.Aici in state poti face asta,mergi la un serice dai aluia ceva siti verifica masina siti zice cum sta, ce are uzat, sau nu are si asa mai departe.Iti place f mult o masina,o vrei ok dai ceva unui mecanic de la un service si verifici msina. Daca persoana care o vinde refuza sa lase masina la verificat nu o lua, sau daca nu te lasa sa o conduci, sau daca nu te lasa sa pui scanerul pe ea nu mai sta la discutie ca acea masina are ceva probleme.Nu stiu poate eu stiau astea ca aici poti verifica f usor o masina, desi ce am spus eu ti se pare ca e mult astea se verifica in citeva minute. Apropoo ce ai spus ca eu am nimerit o masina audi a 4 intretinuta.Aia e ca am nimerit una naspa, una in leasing care a fost folosita de o femeie dar luata de la dealer, unde aia niste mexicani furau tot pina si ulei si masina a mers cu acelasi ulei timp de 5 ani pina am cumparat-o eu.Cind am dat jos filtru de ulei nu mai era, adica filtru pur si simplu disparuse, se facuse moloz si uleiul era negru ca smoala.In leasing aici inseamna inchiriata.aici se inchiriaza masini pe citi ani vrei nou sau folosita si dealeru are grija de masina tu doar o conduci sipui benzina atit.Restu cauciucuri, ulei, orice se strica dealerul repara.In sf tu nu esti in state esti in ro unde daca cumpri o masina cu aia ramii nul mai prinzi pe vinzator asa ca ai grija cind cumperi.Mai multe de atit nu am ce sfat sa iti dau.Am scris asa mai mult poate iti faci o idee si iei si tu ce e pentru tine si te ajuta.Numai bine si bafta.A sinca ceva.Eu daca acum mi-as lua o masina as alege mercedes.Asta daca ma intreaba cineva.Mercedes clasa E sau daca nu am destui bani macar clasa c.Am vazut destule masini in tara msinilor, am mers cu de toate dar nici una nu se apropie de mercedes.Bine acum fiecare cu gustul lui,dar eu folosesc o masina pentru ce am nevoie, nu curse, nu drifturi si alte timpenii.Cind ma urc intr-o masina vreau sa simt ceva,sa simt ca masina aia face parte din mine, ca asculta de comezi, ca ma simt ca in casa in ea.Si lucru asta l-am simtit cu audi a 6 si mercedes.toate sint la locul lor, toate sint asortate asa proportional exact cit trebuie si cum treb.Asta e parerea mea, adica ca masinile germane sint masini, restul doar copii dupa ei.Ar fi multe de spus dar nu te intereseaza chstiile astea.Deci verifici masina cum am spus,cel mai indicat ar fi la un service,platesti acolo ceva dar aia or sa iti spuna ce joaca,se uita la bucse,la planetare,la cauciucuri,la motor pune scaneru pe ea. Daca mergi la un servici tu spui aluia ce sa verifice,adica spui uite nene vreau sa cumpar masina asta si vreau sa imi spui ce merge prost la ea,ce joaca,deci verifici directie,suspensie,motor, transmise, cauciucuri tot. Spui cit ma costa si aia faci.Scuze ca am scris un roman, sper sa iti faci macar asa o idee cam ce trebuie sa faci cind cumperi o masina.Nu te lua dupa ce spune X sau Y tu verifici masina, e buna o cumperi, nu e buna astepti.
Man, n-am decat sa-ti multumesc foarte mult pentru sfaturile pe care mi le-ai dat. Am citit tot ce ai scris si chiar ai dreptate, bmw-urile sunt masini alese de tineret si forjate pe cat incape, insa o sa incerc sa caut un bmw bine pus la punct. audi-ul de 1.9 mi se pare prea slab, 116cp pentru preturile la care se gaseste. anyway, sunt de acord cu tine, sistemul de aici este de rahat, nu stiu in cate tari din europa platesti mai mult la stat daca masina are motorul mai mare, dar in fine. O sa duc masina la verificare in service pentru ca dupa cum ai spus, masina nu cumperi in fiecare zi.
Multumesc mult pentru raspuns!