Te complici prea mult doar nu vrei sa i ti transformi masina in discoteca, si unde pui atitea piese pntru sistem? Cumpăra ti un cd auto se monteaza usor curat ingrijit nu vei avea 100 de cabluri in masină sa te incurci in ele, masina este pentru condus nu pentru ascultat muzică ca in club, fi atent la condus ca de aia face ti accidente ca va lasati distrasi de muzică de femei si calcati acceleratia nerespectind semnele de circulatie.
Pritene, nu trebuie sa te bagi in seama daca n-ai treaba, e chestie de pasionati se vede ca n-ai cum sa intelegi? Daca iti zic ca am evacuare sport la masina cred ca ma injuri si ma faci golan ca trezesc oamneii sau cum?
Esti sigur ca o sa ai o putere atat de mare?
Sa nu te pacalesti cu puterile "peak", PMPO, etc.
Ca asa, si pe subwooferul meu scrie ca are 1200w, si il am de pe vremea cand umblam cu 1310-le si nu a cerut niciodata mai mult curent decat avea Dacia.
Haha nu, ma duce capul mai mult. Pai doar un sub Hifonics pe care l-am ochit are 1200 rms cu 2400 peak + ce mai pun tweetere si medii pe usi sar lejer de 1600. Dar daca nu rezolv cu curentu pica toata treaba si ma orientez catre ceva mai mic, posibil doar sub
Ce baterie are masina, si ce putere are alternatorul instalat?
Masina are in prezent o baterie de 60Ah pusa de fostul proprietar (nu e originala Ford), iar alternatorul din ce cercetare am facut eu pana acum sunt 90% sigur ca e de 100-105 Ah. Spun 90% pentru ca pe el nu am reusit sa ma uit sa citesc vreun numar de serie, deci am dedus din ce piese originale Ford am gasit pe net, si peste tot alternatoru original pentru Fiesta mea era de 105.
Pai fă un calcul așa:
Tensiunea x intensitate = putere.
Tensiunea se măsoară în volți, intensitatea în amperi, puterea in wați.
12v x 100a = 1200w.
Atat poate scoate alternatorul.
Bateria e 12v X 60Ah = o putere relativ constanta, de 720W.
Un amplificator care munceste pana la o putere audio de 1000w R.M.S., consuma, sa zicem, 1500W. Însă comsumul amplificatoarelor e in functie de volum si melodie. Fiind vorba de canalul de bass, vei avea consumul ala doar pe melodiile cu mult bass, la volum din ala de spart parbrizul.
Daca il tii la jumatate, consumi mult mai putin.
De asemenea, daca cumva pica pe minus calculele, nu se intampla altceva decat sa scada curentul.
Alternatorul va fi suprasolicitat, recomandarea mea este sa schimbi cablurile lui, cu unele mai groase, si sa pregatesti unul mai puternic, eventual de pe o masina mai veche (vezi tu un merc, bmw limuzina, cu motor mare).
E cu dus si intors treaba
Decat sa dai banii pe inca o baterie sa o incarci mai bine pui un alt alternator, chiar daca nu vrei
E exact la fel daca folosesti alternatorul pe doua baterii ca si cand l ai schimba cu unul puternic.
Da dar dupa cum am zis, nu am bani, eu am un ford fiesta benzina si m-am gandit sa iau un alternator de diesel de 120-150 A doar ca preturile incep de la 10 la 20 de milioane. cam asta e treaba.
BodenAlex întreabă: