ALH-ul are turbina destul de buna, fata de motoarele cu PD. Limp mode la "blana" apare de obicei de la actuator blocat. Fa diagnoza, s-ar putea sa ai "positive deviation".
Duze (gauri) mai mari = presiune mai mica.
Debitul injectorului va fi acelasi, adica atat cat intra din pompa, in momentul in care se atinge presiunea la care deschide cuiul injectorului.
Daca vrei puterea aia, fa o resoftare, sau mareste debitul de motorina prin medota mecanica.
Dar umbland doar la injectie, vei obtine mai mult fum decat putere. Softul umbla si la presiunea la care lucreaza turbina, si la debit; vei avea putere mai mare, dar consumul cel mai probabil va creste.
Turbina stock rezista ea pana pe la 110cp, dar mai mult nu prea, ca e VW.
Nu a rezistat nici cu 90 cp a intrat in limp mode in treapta 3 in blana
Exact asta sa si intamplat s-a blocat pe evacuare dar tot e praf paleti is bucati am avut noroc ca s-a blocat actuatoru pe evacuare ca daca nu era praf motoru
A avut un amic blocata cu evacuarea inchisa. Nu se intampla nimic, ca intra in limp mode imediat ce depaseste boostul maxim admis de ECU, si scade presiunea.
Fenomenul asta se intampla mereu intre 130 si 140km/h, a fost discutat de multe ori pe forumurile de profil (vwforum si skoda).
ALH-ul are turbina destul de buna, fata de motoarele cu PD. Limp mode la "blana" apare de obicei de la actuator blocat. Fa diagnoza, s-ar putea sa ai "positive deviation".
S.ar putea sa iti fiarba motorul. Daca faci asta pune-i un intercooler si o admisie mai mare.