Cel mai bine era sa intrebi acest lucru la acel service, de ce? pentru ca ei au ceea ce se numeste manopera per ora, si in functie de acea ora de manopera vei sta cu masina (mai mult sau mai putin!) si tot in functie de "manopera" vei plati!
Sa iti spun insa ca dureaza 6 ore sau 10 sau 5, asta eu unul nu stiu, dar sunt sigur ca doar cei de la serviceul la care duci masina vor sti si chiar si asa uneori pot aparea intarzieri!
Sunt patit cu serviceurile.
Arcurile pe spate se pot schimba in 30 de minute, dar pe fata e undeva la 3 ore timpul real, fiind necesara depresarea catorva articulatii si folosirea unei prese pentru a scoate/baga arcurile.
Nu stiu la ce bara te-ai referit, probabil capetele de bara; inlocuirea lor mai adauga vreo 10 minute la operatiunea arcurilor de fata.
Reglajul directiei dureaza mai putin de o ora, insa reparatia casetei de directie e operatiune de o zi.
Daca trebuie doar schimbate arcurile, capetele de bara si reglata geometria, vei astepta vreo 3-4 ore, daca nu se incurca aiurea. Poate chiar doua ore si ceva. Depinde si de masina. Daca e Audi, poti sa-ti iei si sejur de 5 zile prin alta tara, pana cand reusesc mecanicii sa scoata suruburile rupte din fuzete.
De dimineață pana dupa amiaza ar fi timp suficient, presupunand ca ai toate piesele necesare.
In general timpul real de lucru la suspensii este greu de estimat. Eu imi cam fac singur astfel de reparatii si nu o data am patit sa ma chinui 3-4 ore cu un surub intepenit sau chiar sa tai o piesa cu flexul (dupa ce am rupt o presa si cateva chei). Ceea ce inseamna o zi in plus, pana se livreaza alta piesa.