E o problema foarte des inalnita la Logan cu consumul crescut. Ai cate ceva infundat pe acolo, injectoare, catalizator daca ai, fiindca sunt si modele fara pe 1.4 de la Logan, normal ar trebui sa schimbi pe la 2000 de ture ca sa mearga motorul in parametrii normali si sa nu il omori, si sa consume undeva in jur de 10% in oras!
12%?.pai ce faci man, umbli cu frana de mana trasa?''harbul'' meu de mertz 280se, din 1972, nu trece de 15% nici in oras.in plus e de 3000cmc si cutie automata
Cand oi capata experienta nu ne mai intrebi, un sofer adevarat nu se uita la turometru
Motorul sub turat consuma intotdeauna mai mult. pentru un logan 1.4 itii recomand sa schimbi undeva la 2100-2300. pentru motoarele de fuga schimbi la minim 2500 pentru un consum optim. daca schimbi la 1500 cand intra viteza mai mare la cate turatii ajungi?
Tot logan 1, 4 am si eu pe benzina, schimba pe la 2.000 de turatii.nu cred ca iti consuma asa mult, refuz sa cred asta!
Cred ca am un dereglaj pe undeva.multi mi-au spus trebuie sa ma duc cu ea la service gpl si sa le spun problema.bag gaz de 50 ron, ma plimb un pic prin oras si gata beculetu rosu
Eu am o laguna 1.6 16V si schimb la de aproape 3000 ture, nici pe autostrada nu ajung la 12%, alte dati schimb chiar si la 4000, parerea mea ca de asta consuma la tine. Dar tu daca dai de ex: din treapta 2 in treapta 3 la 1500 de ture, in treapta 3 cate ture ai? e subturata, iti dai seama ca pana iti iei demaraj atunci papa, cred ca face si zgomot motoru si vibreaza volanu...la 2500 de ture e bine, chiar 3000. Dar poti cauta si forum special logan
Pentru a conduce economic orice masina, trebuie sa te afli la minim 90% din cuplul acelui motor. Pentru motorul 1.4 de logan trebuie sa conduci intre 1900-4500 ture. Adica: la accelerare si mers normal schimbi viteza astfel incat atunci cand treci in viteza superioara sa ai minim 1900 ture. Atunci cand urci un deal sau depasesti in forta trebuie sa urci intre peste 3000-4500 de ture unde ai eficienta maxima a motorului.
Daca tu schimbi la 1500 de ture vei avea in treapta superioara mai putin decat turatia de relanti, si o sa te trezesti ca o sa inceapa sa-ti pape ulei si nu mai apuci nici 90mii km
liviunm întreabă: