Da este normal daca ai folosit AC-ul.
Cind folosesti sa faci rece in masina,se formeaza condens in radiatorul din bordul masinii,acel condens are ceva drenuri care duce apa afara,de aia vezi tu apa sub masina uneori,sau curge apa de sub masina.
Apa care curge de la AC nu are absolut nici o legatura cu apa de la motor.
Apa de la AC, ce vezi tu ca curge unde spui, este apa din aerul ce este ventilat in masina ta.
Se intampla cand faci doara rece,de aia ai rece in masina,aerul este racit, iar atunci cand se raceste apa din aer condenseaza si cade undeva intr-un panou, apoi din acel panou este dirajata afara, asa vezi tu apa aia acolo.
Apa cu atigel ce spui tu, aia circula in motor in circuit inchis, nu ai treaba cu apa aia.
Eventual poti sa verifici asa la cateva luni sa vezi nivelul cum este.
Se completeaza doar daca scade nivelul acelei ape in bidon.Normal nu ar trebuie sa scada decat f putin si asta in timp f lung, ani de zile.
Da, este normal. Este condensul acumulat în timpul funcționării aerului condiționat. O bună parte se scurge liber în mers, dar mai rămâne puțin. E în regulă, stai liniștit.
Iar AC-uk nu are legătură cu lichidul de răcire al motorului. Sunt două lucruri separate și nu se influențează una pe cealaltă. Dacă îți scade mult nivelul lichidului de răcire, antigel cum îi zici tu, înseamnă că există o fisură pe la vreo conductă sau la vasul de expansiune. Mergi cu ea la service. Lichidul de răcire se completează numai când a ajuns la minim.