Nu faci nici o economie,pentru ca la un mom dat va trebuie sa accelerezi iar si atunci va consuma mai mult,orice incetirire a masinii,urmata de accelerare face consumul sa creasca,sau cat mai multe picioru pe frane exact aceiasi situatie.
Este de fapt ca si cum ai frana,cand franezi reduci viteza,nu opresti de cele mai multe ori,ca urmare va trebuie iar sa accelerezi si atunci consumul este cel mai mare.
Acum sa afli sigur, ar trebuie sa stii ce distanta merge masina in neutru, apoi din mom accelerari pana cand masina ajunge iar la momentu cand ai decuplat, trebuie sa afli la fiecare moment cata benzina consumi.
Dar eu cred ca nu faci nici o economie.Ce spui tu poti face la orice masina si la aia cu transmisie automata.
Masina odata in miscare si mentinuta o anume viteza va consuma putin, poti vedea asta la o masina care iti indica la bord consumul, poti vedea si cat consuma atunci cand incetinesti urmata apoi de accelerare.
Masina in miscare este ajutata si de inertia ei.
Deci e inutil mersul în (N).
Nu doar ca e inutil dar e si periculos
Sunt pățit. Când am vrut sa franez de urgenta am oprit mult mai târziu.
Daca masina e pe liber sau neutru(N), cutia de viteze e decuplata de motor, deci motorul o sa mearga la relanti in momentul ala, asa ca o sa consume, nu foarte mult, dar consuma. Sau poti folosi frana de motor daca vrei sa nu-ti consume.