Frana normala e compusa de cauciuc care in momentul franarii strange roata (janta bicicletei) iar cele de disc sunt la fel ca la masina au pastile de carbon care strange discul asa reducand viteza bicicletei, cea hidraulica la fel e dar foloseste ulei cea normala de disc are un cablu metalic care se actioneaza cand strangi manivela d frana
Sal, inca nu am facut poze la bicicleta mea ca nu am plecat la mamaimea ca acolo am bicicleta. Da cand fac ti le dau pe mess ca?
Cea in v este mai buna franeaza brusc dar nu intodeauna ajuta eu odata aveam viteza pe asfalt si a aparut o gaina in fata am pus frana de fata si ma aruncat dar am scapat ca am trecut cu picioarele peste coarne.
P. S imi dai si mie o funda plz?
Diferenta este parghia,
forta cu care se apasa cu sabotii pe disc si bine inteles si materialele utilizate
Spune-mi si mie care e diferenta intre o bicicleta si ceva care sa genereze o presiune hidraulica si pentru care sa fie nevoie de o asemenea presiune?
Cum poti face la o bicicleta sa ai o presiune pentru frinare?
Biciclete cu frinare pe disc am vazut dar frinare pe sistem hidraulic...nu!
Daca e vorba de MOTOARE atunci e clar, nu-ti trebuie poze amanuntite pentru ca se stie: --presiunea hidraulica e mai puternica decit cea mecanica.
Ca si siguranza...sa nu uitam ca totusi, sunt fiare.
CONDUCETI PREVENTIV!
Eu recomand(construiesc biciclete cu unchiu) franele V in spate pentru ca sunt cele mai puternice. Frana pe disc in fata, ca nu e asa buna, nu franeaza brusca ca la cea in V, ca si cum ai avea un fel de ABS, ca sa nu cazi in cap. Aia hidraulica nu te complica, e scumpa, iti trebuie nervi fa cum tiam spus mai sus. nu pune frana pe disc in spate, nu prinde bine, doar in fata