Inseamna problema de motor sau catalizator, in general se fixeaza in motor dar poate fi problema si la o teava de esapament, toba... de aia exista vag.
Contrar parerilor "expertilor" de pe aici, acel martor, indiferent de masina, e Engine Check si poate reprezenta orice de la o eroare mica la una severa la motor. Computerul de bord are o gama larga de coduri de erori pe care la Focus MK1 ti-o afiseaza pe kilometraj daca o pui in modul test, si anume:
Bagi cheia in contact, pozitia O si o dai pe garare, pozitia I -> apesi butonul de resetare a kilometrajului de calatorie (singurul buton dintre instrumentele din bord) dupa care duci cheia pe pozitia II iar pe urma ti apasat butonul de resetare pana pe kilometraj iti apare scris "TEST" si vezi pe urma ce cod iti apare.
Sau mai simplu, faci rost de un conector ODBII precum un ELM327 si vezi via laptop/smartphone ce iti indica computerul de bord.
Stanmariusvasile întreabă: