Nici macar apa nu ai avut in instalatie? E clar ca ti s-a ars garnitura de chiulasa daca ti-a intrat ulei in antigel.Service scrie pe motor.
In primul rand, garnitura de chiuloasa e terminata, ea cedeaza prima la temperaturi ridicate, si din cauza ei ai ulei in circuitul de racire.
Cat despre motor... Nu pot sti de ce se opreste, dar parerea mea este ca e terminat motorul, si nu prea merita (din cauza costurilor enorme) o reparatie capitala. Cumpara alt motor functional.
Cam vaga sa nu zic aiurea intrebarea ta. Spui ca ai mers fara apa, ca de falt antigelu este un amestec de apa cu un alt lichid care face ca pc de inghets sa fie f scazut.Sa trecem peste. Odata ce spui a mers fara antigel, inseamna ca nu ai avut apa in motor. Apoi spui ca uleiul a intrat si sa amestecat cu antigelu, care antigel daca mai devreme spusei ca nai avut? Deci explica mai clar care este problema.Verifica apa din radiator si din vasul ala de expansiune si lasa uleiul si pornitu. Fara antigel ce inseamna pentru tine? Adica ai avut doar apa curata fara antigel sau nu ai avut nici apa in motor? Din felul cum te-ai exprimat prima fraza ar fi ca apa ai avut doar antigel nu. Apoi continui ca intrat uleiul in antigel, dar tu antigel nu avusei asa ai scris.Deci ia-o de la capat si explica mai simplu si mai clar sa poata careva da o parere ceva.
Fără glumă. Este posibil ca chiulasa să fie arsă. Cel mai bine este să o duci la un service.
Daca ai mers fara lichid de racire este posibil sa ai arsa garnitura de chiuloasa.
Daca iti amesteca apa cu antigelul ai toate sansele sa fie asa.
Chiuloasa trebuie oricum rectificata.
anonim_4396 întreabă: