Nosferatu esti un imbecil.
asa, sa revenim, nu stiu ce sa zic...la banii astia cred ca gasesti loganul si in Romania, daca il iei de afara o sa te cam rupa si taxa de inmatriculare.mai bine il iei de la noi si ai rezolvat problema. Inca o chestie,nu vad de ce e exclus diesel, nu te rogi de el sa traga daca e incarcat, gpl iti va reduce durata de viata a motorului pe cand un motor diesel duce garantat peste 500 000 km.in afara de asta consumu la diesel nici nu se compara cu benzina,masina e mai mult de marfa/bagaje. presupun ca pentru asta o si iei,deci eu zic sincer, du-te pe diesel, nu o sa regreti.Acum tu faci ce vrei, eu doar iti spun ca diesel ar fi mult mai bun pentru mcv. Oricum la 5 mii de euro,ai avea alte variante mult mai bune decat loganul.
P.S mai bine iei loganul de la noi, diferenta aia de drum pana in Germania+acte+benzina dus intors+taxa de inmatriculare, deja mai ramai cu 3500 de euro pentru masina mai bine iei una de la noi deja inmatriculata RO si ai scapat de probleme. si la 5000 gasesti unul intretinut bine cu km putini.
Cred ca pentru 15.000 km pe an, nu e rentabil diesel, cel putin eu nu prea trag spre diesel. Masina se schimba cam dupa 5-7 ani, si ziceam ca un logan mcv pe la 100.000 km maxim ar fi o optiune, mai ales ca e dupa 2007. Ma intereseaza doar abs, aer conditionat si servodirectie. Atat! Vreau o masina sa ma duca de la A la B, fara prea multe interventii. Masina de lux si confortabila, poate o sa am la batranete!
Loganul il gasesti la banii astii si intretinut,dar aici intra alti factori, intelegi ce vreau sa zic? adica ce vrei tu sa faci cu mcv ala, ai de gand sa cari mult cu el? chiar si pe distante scurte.Benzina se chinuie sa traga si daca te dai putin la ea iti rupe buzunarele la consum.Acum daca tu vrei sa il iei doar asa ca o masina normala si nu pentru marfa si multe bagaje Benzina e ok.Doar ca si la aia 15 mii de km pe an e cam nasol sa tot iti gaureasca buzunarele benzina.una e sa bagi diesel de un milion si sa faci 350-400km si una e sa bagi benzina de 1mil si sa faci nici 200. Eu am un Ford Focus 1.4 16vhatchback 2000 85cp si un matiz, ambele ma nenorocesc cu benzina, am un prieten cu diesel pe citroen c4, nu se plange de consumu de 5%, baga 20 de litrii si face aproape 400km eu cu 50 de litrii de benzina, adica full am facut exact 566 km, cu prima ocazie cand dau iar de bani, zboara motoru asta pe benzina de pe ford si ii pun un diesel mai mare si am terminat problema, o simt si ca are putere si consuma si putin.Asa cu prietenu benzinar ma rog de el daca e incarcat sa accelereze mai repede si mai imi zboara si consumu la benzina de imi pun mainile in cap.
Nu stiu de ce excluzi diesel-ul. Eu as merge pe un Golf 4 1.9 TDI, si ai consum de aproximativ 6.5 in oras si 4.5-5 afara. Daca totusi vrei ceva benzina mergi pe un Golf pe benzina, ce motorizare te satisface si eu cred ca este cea mai buna alegere in 5000 de euro, break bine inteles, daca asta vrei fiindca si Golf-ul are aceasta optiune, ii pui ce butelie de GPL vrei tu, merge orice sistem de gaz pe Golf, este foarte ok, si daca intr-adevar vrei ceva extrem de ok, si cu o stabilitate pe care decat un BMW 530 sau un Lancer Evo o depaseste din toate masinile cu care am mers pana acum (Merg cu peste 10 masini pe zi in teste) ia ceva 4x4 de la Golf si ai o stabilitate incredibila!
Eu nu as merge pe Logan in bugetul asta, eventual as mai plusa niste rate si as lua unul nou, prin programul rabla. Vei spune ca nu iti permiti si ratele, dar cum la o masina second mai trebuie sa te gandesti si la distributie, ulei, filtre, anvelope etc, in final e cam acelasi lucru.
Pe second hand, eu as opta pentru Astra G. Nu contest performantele altor masini, dar trebuie luate in calcul si costurile de intretinere. Desi am multi prieteni care au avut sau au inca un Astra G, inca nu am intalnit niciunul nemultumit. E drept ca toti au optat pentru motorizarea 1.7 diesel, insa si eu sunt fanul benzinarelor in 16 valve. Daca te feresti de Opel, desi atunci ar trebui sa te feresti si de Logan, alege Golful IV.
Eu as merge, in 5000€, pe varianta Opel Vectra TDi -in functie de preferinte-.
Sunt de acord cu parerea lui Shenn, motoarele diesel sunt foarte ok si in plus cel de 2.2 TDi de pe Vectra (modelul de 120-125 CP) este foarte - foarte ok!
Daca iti cumperi SH, pe benzina, din afara care are deja peste 80-90.000 Km si faci 15.000 Km /an calculeaza si tu cati ani poti sa o tii... in schimb cu diesel-ul nu o sa ai treaba!
In plus, la revanzare, pentru diesel o sa scoti pret mai bun decat ai scoate pentru modelul pe benzina...
Despre Logan... no comment. Mie nu-mi plac, din mai multe motive, asadar nu ti-as putea recomanda sa iti iei Logan.
Opel-urile in general sunt masini bune... mai ales cele facute pana in 2007 (din 2007 incoace sunt cam foarte lenese si consuma si mult) asadar chiar daca nu mergi pe varianta TDi poti alege una pe benzina (si Astra sunt ok).
DACIA = Daca Ai Cap Ia-ti Alta!
Deci, cu 5000 euro te poti linista axa pe un VW Passat din 2003, 1. 9TDI, si daca ai noroc chiar cu full options. Un golf 4 combi, tot asa 1. 9TDI sau un Audi A4 la fel, 1. 9TDI!
Sau daca totusi iti iei un logan cu 5000 de euro, nu mai zi la nimeni ca s-ar putea ca mai toti sa rada de tine, nu se compara cu nici o masina scrisa mai sus de mine! Bafta!
mtw123 întreabă: