As vrea sa te ajut, dar n-am intampinat asa ceva. Poate pui prea putina pasta, nu stiu.
Eu sunt vopsitor, difera putin metodele vopsitorilor de cele are detailerilor auto.
In sensul ca noi (vopsitorii) ne aruncam pe slefuire la ud, intre P800 si P3000, apoi facem polish doar pentru redarea luciului, in 2-3 pasi (pasta fast cut, urmata de anti holograme sau direct ceara).
Eu mi-am cumparat un set de bureti de pe Aliexpress acum 2 ani, care nu prea fac treaba, cel putin nu cu pasta mea. I-am folosit totusi de cateva ori, si nu s-a dezintegrat niciunul. Pe la altii prin service-uri am folosit bureti premium (3M, Farecla) si intr-adevar se dezintegrau, pentru ca erau mai abrazivi, si se 'lipeau' de masina. Eu folosesc un pad de burete peste care pun un fel de husa cu microfibra, aia e cea mai ok metoda pentru mine.
Nu folosesc pasta de matuire niciodata, cel mai des incep cu P2000 la ud, apoi P3000 la ud, dupa care trec cu pasta + microfibra, aplic ceara si o lustruiesc tot cu microfibra.
Problema pastei la mine se exclude deoarece mereu prefer sa pun mai mult si apoi sa inlatur excesul cu o laveta din microfibra decat sa pun prea putin si sa risc sa incalzesc si sa sparg lacul de la frictiune! Nici eu nu is detailer auto, is tuner de caroserii, body-kits si sudor in bari de plastic/abs dar cand mai imi vine cate un client la garaj pentru un polish de caroserie sau faruri i le fac deoarece ma bucur mereu sa vad un client fericit ce ma recomanda! Am folosit si eu multi bureti de la 3M ce acum vreau sa se dezintegreze, la bureti de spuma, lana etc. Ce-i drept nu am facut matuire la ud niciodata inainte de polish ci doar decontaminare chimica dar voi tine cont si voi incerca si procedeul acesta!
Să te oprești înainte de muchii la șlefuirea udă, altfel treci prin lac din două mișcări...