Exista 2 tipuri:
- VAG care au doar un cablu cu 2 mufe si un "patrat" care este un calculator, o parte a firului se baga in laptop, cealalta parte in masina de cele mai multe ori sub bord or in stanga langa clapeta de la capota cum spunea cineva, or in dreapta sub coloana de la volan, or sub capota langa baterie dar foarte rar sub capota, restul opratiilor se fac cu driverul specializat care il cumperi o-data cu testerul, dar daca nu te invata cineva strici masinile pe banda pana inveti, te sfatuiesc sa nu faci nimic singur;
- Varianta a doua este un testar precum Bosch KTS care au si interfata si diagnoza, sunt ca niste tablete si nu iti trebuie laptop sau driver, au totul inclus!
O mufă o introduci în PC, iar cealaltă la mașină, unde o are. Am văzut că multe o au sub bord în partea stângă, pe lângă maneta de deschis capota.
Apoi restul se face pe softul care vine împreună cu aparatul.
Ai mare grija ce soft folosesti! E posibil sa dai peste cap calculatorul masinii! Plus ca, trebui sa stii sa citesti erorile alea, care apar sub forma de coduri!
Stanmariusvasile întreabă: