Se verifică doar ce e menționat, pentru asta se și plătește, pentru că la verificarea generală sunt mai multe puncte și mai mulți bani de plătit. Tu vei plăti o sumă mai mică decât verificarea generală, undeva la 150 lei în loc de 400 de lei sau cât era.
Dacă nu iese în evidență cu nimic, nu au nicio treabă.
Eu am trecut RAR-ul cu mașina mea veche de 2 ori cu evacuare catback, cu clapete.
Când "faci" RAR-ul mașina îți este verificată cap-coada. Nici o șansă să scapi doar cu verificarea foliilor.
Nu i fac RAR ul propriuzis, merg pentru redobandire talon, rog sa mi raspunda cineva care a mai fost in aceasta situatie, nu din povesti.
Depinde foarte mult și de inspector. Dacă "observă" probleme majore el poate să îți dea cu revenire până la soluționarea problemei. Sper sa ai bafta!
Acelasi lucru am patit si eu.te controleaza doar pentru folii atat.eu chiar aveam roti mai mari dar nu mi-a facut nimic doar ma atentionat.doar daca te oprea rarul si iti luau talonul atunci te controla la tot