Greu, foarte greu. Operatiunea necesita rescrierea softului din calculatorul motorului, fiind mai mult decat riscanta. Nu cunosc personal cazuri, dar am auzit o poveste despre un tip care se ocupa cu asa ceva si a reusit sa strice complet calculatorul unei masini. Nu stiu daca e adevarata sau nu povestea, dar eu unul nici nu as incerca sa aflu...
Sfatul meu este sa nu continui sa mai distrugi alte elemente, ci sa mergi la o reprezentanta cu documentele masinii si ale proprietarului. Costul unei chei noi este mai mic decat costul contactului distrus, din pacate insa tu va trebui sa le comanzi pe amandoua.
Dupa ce primesti noua cheie, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa mergi la un atelier de multiplicat chei sa iti cloneze cheia si cipul acesteia. Apropo, cu cheia de rezerva a masinii ce ai facut?
Later edit: unele firme de multiplicat chei se lauda ca pot face o cheie si avand doar incuietoarea, ba chiar si cipul. Nu ma pricep, s-ar putea sa mearga si chestia asta, dar oricum e pacat ca ai spart contactul...
Tu ai furat masina! In cel mai bun caz, altfel esti...rau de tot!
Nu se poate, ha! De asta am si eu!
Se poate doar cu soft, si fara sa spargi contactul. Dar nu poate oricine si cu orice masina, daca mai schimbi una alta,"pe ici pe colo, prin punctele esentiale"...
Daca era masina ta, aveai cheia de rezerva, cel putin codurile si stiai despre ce e vorba.
Daca e sa schimbi tot, nu face masina pe cat trebuie sa platesti.
Fara cheia originala nu prea poti sa o pornesti avand in vedere ca ai spart si contactul bani mai multi
MariusVlad întreabă: