Da. Urmaresti tot timpul temperatura lichidului de racire si cand vezi ca urca peste 90 de grade, te opresti si astepti sa se raceasca sau deschizi caldura si ventilatorul din cabina.
Nu e recomandat, inca nu se stie exact ce se poate intampla cel mai probabil se incinge motorul, lichidul de racire nu isi face treaba si crapa dupa o marja de km rulati
Poti, pe distante scurte, ori noaptea pe racoare, la drum lung.
Nu poti sta in trafic, si nu poti merge pe urcusuri.
Urmaresti mereu indicatorul din bord, iar cand trece de 90 de grade, incerci sa accelerezi cat mai putin, dai drumul la incalzire (mori pe vremea asta). Mersul cu viteza inlocuieste ventilatoarele.
Daca ajungi la 95 de grade, faci o oprire de 30 de minute, lasi capota deschisa, si se va raci putin. Nu condu niciodata fara ventilator, peste 95 de grade; faci daune motorului foarte repede.
Da, poti merge la drum lung, evita orasul si aglomeratia ca iti urca apa imediat la 90 si cum zice colegu' de mai sus, trebuie sa stai cel putin 2 ore sa se raceasca apa. mai ales acum vara.
Nu că se prăpadeste si bagi mai mulți banii în ea apoi decât dacă o repari acum la timp
Mersi de ponturi, cineva apropiat a fost patit azi dar a chemat platforma.
A fost destept, altii mai putin destepti completeaza cu apa in loc de antigel bine si pentru ca nu au la indemana pe un drum oarecare de unde lua antigel si asa se duce motorul...
Vezi de ce nu am incredere sa cumpar masina second hand? cine stie ala cum a exploatat motorul tu il iei ca fraieru si iti iei teapa, tot asa sunt multi care au mers cu apa in loc de antigel vara si apoi au vandut masinile, au pus in motor un ulei gros sa nu se vada ca papa ceva si aia e, prostul ia teapa ca doar deah si-a luat masina.
bravo amicului tau ca l-a dus capul si nu a vrut batai de cap ulterioare, mai bine dai 100-200 de lei pe platforma decat apoi mii de lei sa schimbi anumite interne sau sa injumatatesti viata motorului fara sa iti dai seama.
500 de lei pentru 160 de km. Scump la cluj.
AndreiFanea întreabă: