Tuturor începătorilor le mai moare motorul uneori. E doar o chestie se exercițiu
Minoritatea. Fiecare mașina are un ambreiaj unic, uzat diferit. Un șofer trebuie să se poată adapta la orice mașină conduce. 100% ești foarte slabă pe controlul mașinii, dar totul se învață așa că poți continua până ești capabilă să o controlezi. Asta înseamnă să încerci să conduci mai multe mașini, atât diesel cât și benzină, și să îți dezvolți simțul, ca să-ți dai seama unde prinde ambreiajul, cât de tare trebuie să accelerezi șamd.
Am facut scoala pe manuala, diesel, si motorul mi s-a oprit in special la examen, la primele 2 probe (ca pe a treia am luat-o);
in timpul orelor foarte rar.
Si niciodata pe loc perfect drept, doar in rampa.
Cred ca ti-au mai spus si altii: cauta pe cineva care are o masina veche, cu ambreiajul nu tocmai nou (insa nici chiar praf sa nu fie), cautati un drum de tara pe care trec maxim 10 masini pe zi, si faci acolo porniri pana te inveti cat de cat.
Condusul unei masini nu e chiar limba chineza, se poate invata.
Unii invata foarte usor, altii au nevoie de mai mult exercitiu.
Nu te mai speria atat, trebuie doar sa experimentezi.
Si poti face si ore suplimentare, multa lume face.
Insa neaparat cu alt instructor, unul despre care stii sigur ca nu isi bate joc.
Mașina asta pleacă și în treapta a 4 doar din ambreiaj.
https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-passat-b5.5-1.9-tdi-130hp-6-mt-8912
În treapta a 2 urcă rampă fără accelerație, adică merge singură când ieși din parcare subterană.
Este vorba de experienta si felul in care fiecare stie sa simta masina. Cu timpul daca exista atentie se rezolva acest aspect
E un indiciu că n ai experiență.
Apasă l până la capăt, ridici treptat (mai simplu, sa nu ți scape piciorul, târâie călcâiul pe podea). Fa forfecarea cu accelerația. Și nu mai moare
LSebastian întreabă: