Sunt intre, cam prefer transversalele.
Mi-e greata de longitudinalele de Audi, amplasate in bot. Acolo e distribuita greutatea prost. Cu cat e motorul mai jos si mai in spatele rotilor, cu atat va fi mai manevrabila masina.
Prefer transversalele pentru ca sunt mult mai practice, se face service-ul extrem de usor la ele, iar la condus nu se simt deloc aiurea.
Cand ai o masina cu motorul longitudinal, cutia este sub pedalier. Un schimb de ambreiaj inseamna demontarea cutiei pe dedesubt (varianta happy, comoda), sau in multe cazuri, demontarea intregului motor (sa-ti bagi p la).
In concluzie, consider motoarele transversale o evolutie, si le prefer. Dar depinde, criteriile mele in alegerea unei masini sunt altele. Conteaza produsul finit, ca nu as renunta la ideea de a avea un E-class 3.0, din cauza amplasarii motorului.
Nici macar la un E90 cu distributia in spate nu as renunta, daca pe masina aia mi se pune pata.
In schimb imi vine sa rad, cand vad o capota deschisa la un Audi; aia e cea mai proasta "inginerie" pe care am vazut-o, nici pompa de spalat parbrizul nu e accesibila. Au c cat motorul acolo ca niste prescolari. Indiferent ce motor este, toate vin ca p la. Sunt idioti.
Este bine ca stii sa citesti, dar nu ai inteles mai nimic despre motoare transversale si longitudinale.
Este exact invers la faza cu distribuirea greutatii.
Iar daca te crezi mai destept decat inginerii de la Audi este strict credinta ta.Nu are sens sa te contrazic.
Vrei sa lucrezi tu la motor sau ce? Atata timp cat tu doar conduci masina este indiferent ca motorul sta longitudinal sau transversal, iar cureaua poate fi si din titaniu ca tot trebuie schimbata la intervalul ei.
Conteaza si marca, unele au lant de bicicleta care cedeaza la 80. 000km altele tin 1.000.000 km.
Motor longitudinal, distributia pe lant in spate ca atunci cand o schimbi sa dai gaura-n portofel. ( ca la audi a6 3.0 tfsi)
AlexisJohn17 întreabă:
David24876 întreabă: