Da,poți alege Dacia, Toyota, Hyundai.
Sunt destul de accesibile la preț.
In ceea ce privește ratele ai putea plăti pe 7-10 ani.
1. Mașini second-hand fiabile
Multe mașini second-hand pot să îți ofere o durabilitate bună și să fie mai ieftine decât modelele noi. De exemplu, branduri ca Toyota, Honda, Skoda sau Volkswagen sunt cunoscute pentru fiabilitatea lor, iar modelele mai vechi sunt destul de accesibile. Este important să te uiți și la istoricul mașinii (accidente, reparații mari etc.), pentru a evita surprizele neplăcute.
2. Modele mai simple
Dacă vrei o mașină care să fie accesibilă și să dureze, optează pentru modele mai simple, fără multe dotări tehnologice, care pot fi mai costisitoare de întreținut pe termen lung.
3. Întreținerea corectă
Întreținerea este cheia pentru ca orice mașină să funcționeze mult timp. Schimbarea regulată a uleiului, a filtrelor și a altor componente esențiale poate prelungi durata de viață a unei mașini.
4. Plăți pe termen lung
Cât despre întrebarea referitoare la ratele pe termen lung pentru o mașină scumpă, da, este adevărat că există opțiuni de creditare pentru a plăti mașini pe termen lung, chiar și zeci de ani. Totuși, acest lucru vine cu riscuri: vei plăti mult mai mult pe termen lung datorită dobânzilor și poate că nu vei fi într-o situație financiară bună dacă intervin alte cheltuieli neprevăzute. Dacă nu ai un buget suficient, ar fi mai sigur să alegi o variantă mai ieftină și să o achiți complet pe o perioadă mai scurtă.
5. Leasing
Dacă vrei o mașină nouă, leasingul este o opțiune de luat în considerare, iar multe firme de leasing oferă oferte accesibile, care includ întreținerea. După perioada leasingului, mașina nu îți aparține complet, dar plătești mai puțin pe lună comparativ cu un credit auto clasic.
Logan.
Nu, nu poți plăti rate și zeci de ani. Nu exista tip de creditare pe perioada mai mare de 5 ani pentru leasing credite auto sau de nevoi personale.
Ai loc de parcare?
Daca n-ai unde sa parchezi masina aia, mai bine nu mai cumperi!
E plina Romania de masini. Spatii verzi deloc, dar avem conserve pe 4 roti!
Skoda fabia 2 motorizarea 1.4 diesel. E si ieftina, consuma si putin, ieftina la piese si intretinere, foarte "prietenoasa" cu incepatorii iar daca vrei sa ai mai mult spatiu mergi pe varianta de break. Eu am una cu an de fabricatie 2007, e la mine din 2018, pur si simplu n-am cuvinte. Masina a tinut mereu cu portofelul proprietarului, chiar n-am avut probleme cu ea de nici un fel. Mai am o skoda yeti si un ford focus dar in alea chiar am bagat multi bani pentru reparatii de-a lungul anilor si chiar mi se par o idee cam stricacioase, in fabie doar consumabilele schimbate la termen si atat. Eu prin 2018 am dat pe ea 110 milioane lei vechi (arata tipla la momentul ala, nu avea o zgarietura pe ea). Acum le iei mult mai ieftin tot ce e cu an de fabricatie pana in 2008.
Abai iti iei permisul, prima masina poate fi ceva SH, dar sa nu depaseasca 10 ani. Iti iei o marca la care gasesti cu usurinta piese de schimb.
Lasand la o parte raspunsurile generate cu AI de useri care nu au deloc asa ceva, masina cea mai economica pe lumea asta este ceva de gupul VAG 1, 4 benzina sau Opel 1, 4 tot benzina.
uita de diesel ca pot sa aiba probleme greu de rezolvat cu bani putini.
Daca ai de gand sa-ti iei o masina "nemtzeasca" ca orice smecheras de roman ia-ti gandul de la ea si indreapta-te catre alternative asiatice sau clasica Dacia.
Masinile germane trecute de 200.000 km deja sunt gropi inepuizabile de bani si nu mai merita sa investesti in ele, o sa te doara capu cand o sa vezi cum pica fiecare piesa pe rand si cand o sa stea mai mult in service decat pe strada, mergi pe o benzinara de la toyota, honda, un logan 1.5 Dci care e sfant pentru romanul modest, atat la consum cat si la piese si fiabilitate.
Am avut un peugeot 206 1.4, am dat 600 euro pe ea, mânca vreo 300ml de ulei la 2000km dar a fost o mașină bună la care n-am băgat bani. Înainte de peugeot am avut un passat 1.8t pe care l-am luat de distracție, dădusem cred 1600 euro pe ea, am făcut 30. 000km timp în care am schimbat doar pompa de combustibil, distribuția și ceva brațe. Am acum un audi A4 B6 luat cu tot 1600 euro, diesel automată, merge brici și pornește la sfert la -10 grade.
Sunt mașini bune și ieftine dar trebuie să prinzi una bunicică și să o pui la punct minimal( distribuție, anvelope, ulei).
Am spus că știu cazuri..nu că am făcut eu.o să vorbesc cu acele persoane și dacă așa te anunț.