Nu merita sa faci aceasta investiție, ALH este un motor f. fiabil și căluți ce ii are sunt destui + ca motorul este cu pompa de injecție clasica și ar fi prea solicitata, păstrez-o în starea care e și o sa te tina mult și bine.
Nici nu stiu dar motorizarea asta are turbina? Daca da ar trebui mai intai sa stii in ce stare este sistemul turbo si kitul ambreiaj pentru ca la masinile diesel cand cresti CP prin tuning creste si mai tare cuplul, si cuplul mare este cunoscator (dar nu singurul) care uzeaza mai repede ambreiajul.
Pe de alta parte stiu despre ALH ca ar cel mai fiabil motor din gama VW de pana acum.
Nu cred ca 20 de CP in plus vor face rau, dar nici mare lucru nu te vor ajuta, poate doar psihologic.
Eu zic sa incerci.
Are turbina cu geometrie variabila (a mea e reconditionata). Kit-ul de ambreiaj il schimb saptamana viitoare (LuK RepSet DMF).
Am cautat pe paginile unor tuneri romani si am vazut ca stage 1 este de 120 de CP, adica cu aproximativ 30 de CP in plus, pararea mea este ca merita si ca pret aprox. 300 euro si ca crestere de putere adica se va cunoaste la depasiri etc
Daca motorul tau sta bine ca si compresie, nu papa ulei cu litru la fiecare 1000 de kg, atunci fa acest pas!
Doar tu decizi daca "merita" sau nu. Oricum o sa se simta diferenta, mai ales la consum, in functie de cine iti pune soft-ul, cat de optimizat e si cum conduci.
Soft la o masina care dupa 200. 000km nu mai sta niciodata in parametri?
Soft la o masina care din fabrica a iesit cu o tinuta de drum absolut penibila, pentru pretul ei?
Mai si costa peste 200 euro (daca nu vrei un soft facut de un putoi de 14 ani), masina avand valoarea putin peste 1000 de euro.
Eu sunt de parere ca ALH-ul e un motor total depasit, care nu are nici o legatura cu sportivitatea, la fel ca si platforma Golf 4/Leon/Octavia/Bora, etc.
Parerea mea este sa-i repari hayonul si pragurile, nu sa te gandesti la ciuning, ca aia nu e masina.
Ai dat funda total gresit. Orice motorizare rezista la aproximativ 30% mai multa putere, evident daca softul este facut corespunzator, si toate componentele masinii sunt in parametrii optimi. Fiabilitatea scade atat de putin, incat este insesizabila diferenta.
A facut cineva la 275.000 la un AXR la TCM turbo.A dar 700 lei.A zis ca este alta masina. Acum are 375.000 si nu scoate gram de fum.Are turbina originala.
Consuma mai putin si trage mult mai bine.Cine i-a modificat-o a zis ca are acum 140, dar eu cred ca are mai mult.Eu am peste 200 si cand am stat o data in spatele lui am ramas impresionat cum se ducea de bine in acceleratie.
George12356456 întreabă:
anonim_4396 întreabă: