Doar pentru dezmembrari sau piese merita.
Reflexia in vopsea e cam in ceata, deci cel mai probabil a fost avariata si revopsita, cand o sa o vezi fata in fata, vei vedea destule defecte de aspect...
Iar avand in vedere ca e adusa din Italia sa te astepti as bagi minim 500€ in reparatii.
Arata ok dar are interior din piele. Daca o ti in soare se crapa pielea. trebuie sa o intreti.
Ca motor e ok 525 (2.5) diesel e racheta. Si cam neplacut e cu impozitul mare.
Si eu am interior integral din piele pe a mea si uite ca nu a crapat si surpriza, o tin numai in soare, ce-i drept o intretin, odata pe an ii fac un 'tratament' care nu-i scump.
Motorul e racheta dar nu prea, la un 2.5 am avut asteptari mai mari. e versiunea 525d de 163 cp ce face 100 km/h in 8.9 secunde si 525tds de 143 cp ce face 100 km/h in 10.4 secunde, nu prea e racheta... fata de un logan e racheta, fata de o astra g cu 2.0 dti e racheta, fata de un passat cu 1.9 tdi de 131 cp depinde, tds e la fel de rapida, d este mai rapida deci nu stiu ce sa spun si daca e sa compar cu a mea care are un 2.0 aspirat [benzina] de 136 cp, fac 2.5 tds-ul ala cand vreau cu 9.7 secunde pana la 100 km/h si totusi, 2.0 aspirat vs 2.5 cu turbo. mda benzina motorina, diferente pe ici pe colo, impozitul la a mea e de 180 de lei la ala te costa lejer 1000, sa-l mai si inmatriculezi... mai bine nu, nu stiu ce sa zic, daca iei masina aia ori o inmatriculezi pe bg, pui geamuri fumurii neomologate si toba sport si esti mare barosan, ori iti iei alta masina ca aia in niciun caz nu merita! asa ca fapt divers, consideram masina ca fiind d-ul de 163 cp, timbrul de mediu costa undeva la 1600 de euro, 1000 de lei pe an impozit, sa nu mai zic de asigurare si daca mai si pica ceva