Personal nu am vazut, auzit, cunostinte, prieteni carora sa li se fi stricat transmisia asta automata.De vazut am vazut shopuri care repara,acum nici la alea nu am fost sa intreb sau stiu si eu sa am idee cum sta treaba,ori ce anume repara aia.
La,masinile astea cu transmisie automata, deci transmisie, nu cutie de viteze, cutia de viteze este o parte a transmisiei, nu stiu de ce spun romanii la transmisie cutie de viteze, dar in sf treaba lor.
Unde locuiesc eu 99% din masini asa sunt,cu transmisie automata. Undei pui ca masinile cele mai scumpe,masinile sport cele mai performante,din cate am citit nu mai se fabrica manuale, s-a dus vremea alora.
Daca masina e buna, adica sa nu aibe probleme o sa fii foarte happy, o sa vezi diferenta la condus ca de la cer la pamant.
Ce se strica mai des la masinile astea? Ambreaju se mai strica, chiar si la masinile scumpe, se tsrica chiar daca mai rar dar se poate intampla.
Eu am avut 2 masini, una de 17 ani ce am vandut-o, nu s-a stricat niciodata transmisia, si alta acum, tot asa.Pe aici nu se uita nici dracu la msini manuale
Deci durata de viata a unei transmisii automate este f lunga,arunci masina si aia tot buna o sa fie.
Acum vorba aia depinde si ce cumperi,ma refer la faptul ca nu cumperi noua,deci probleme pot aparea sau masina sa aiba,asta pentru ca cine stie ce s-a intamplat, ce i-a facut proprietarul inainte.
Cam asa stau lucrurile cu masinile astea.a
Am vazut unu pe aici tot ii trage ca nu-s bune, intrebarea mea a mers el vreodata, a avut el vreodata o astfel de masina? Apoi te intreb pe tine, masinile scumpe, gen audi A6 sau mercedes clasa S sau bmw seria 700 cum vin ele din fabrica? Asa ziceam si eu, vin cu transmisii automate, asta ca nu-s bune platesc aia o sacosa de bani ca nu-s bune.
Referitor la ce spune cineva pe aici ca n-ar fi bune, decat alea dublu cluth, respectivu bate campii.
Alea dublu clutch is mai performante, dar asta nu inseamna ca gata nu se strica niciodata.Is mai performate nu fata de transmisiile automate mai vechi ci si fata de cele manuale, bate orice transmisie manuala la orice capitol, cauza pentru care si masinile sport fabricate acum, gen Ferari, Lamborghini etc asa vin acum, cu transmisii automate.nu mai fabrica nimeni manuale,vorbesc de astea sport.
Deci inainte sa cumperi,scanezi masina,mergi undeva chiar daca platesti,undeva sa aiba un scaner performant,sau cum zic romanii nu scaner,tester,unu care sa scaneze adanc si scaneaza tot,daca masina nu are probleme,atunci e buna.
La o transmisie automata nu repari nimic,daca o cumperi si nu are probleme la cumparare,acum, nu vei avea probleme nici pe viitor, singura problema ar fi ambreaju, asta daca e sa fie la masina ta, sa fii tu ala norocos ca din procentul ala f mic sa fi nimerit tu sa se duca ala.
Ambreajul ala e usor de schimbat, nu trebuie sa fii mare meserias.Cam asa stau lucrurile, zic eu, care am avut numai masini asa.
Din punct de vedere al fiabilitatii nu vad de ce ar fi probleme, din punct de vedere al performantei este slaba rau fata de cutiile automate dublu ambreiaj nemtesti si aici reamintesc doar doua DSG si PDK
Poti sa o cumperi linistit, am si eu o toyota cu cvt si merge super si la 300 000 km