Loganul e ok ca masina de oras, sau pentru drumuri mai naspa (unde nu alergi 100-160).
Merita cu siguranta sa investesti in el, e o masina nepretentioasa, fiabila si practica. Daca e antifonata si colantata, vreo 5 ani sigur nu vei avea de lucru la caroserie, cu conditia sa fie colantul de calitate.
Am avut si eu un Golan, 1.4 trecut de 400. 000km, fost taxi, luat epava, transformat in masina draguta, apoi vandut inapoi firmei de taxi, care a folosit-o cel putin pana anul acesta, daca nu cumva inca e la treaba. Era din 2009 masina, in 2014 am avut-o eu.
Nu am ce spune, m-a servit foarte frumos, consuma putin, puterea era... Suficienta, la cat de instabila era La 100km/h daca faceam o depasire, imi trebuiau vreo 200m ca sa pot redresa balansul, sa intru inapoi in banda.
Ce intelegi prin a baga bani? Asta depinde mult de starea masinii. Caroseria este intreaga, neaccidentata? Are rugina? Daca da, sunt afectate elemente de rezistenta sau e doar superficiala? Cati km are la bord (reali)? Care e starea tehnica generala a masinii, etc? In principiu daca nu are peste 200-300.000 km la bord si caroseria gaurita nu ar trebui sa bagi bani multi in ea. Tine cont ca uleiul, filtrele, distributia, anvelopele, etc. sunt chestii consumabile si tin de intretinerea periodica.
Un verdict exact se poate da doar dupa ce stii exact starea masinii.
Cutie de viteze ai sanse sa gasesti la dezmembrari la pret bun. Un kit de ambreiaj bun + manopera de schimbat ambreiaj + cutie nu trece de 600 lei. Distributia + consumabilele inclusiv manopera inca pe acolo. Deci undeva la 250-300 euro maxim, fara cutie. Acum depinde cat dai pe masina, ce nivel de echipare are, etc. daca cu totul te duce sub 1700-2000 euro poate fi o afacere buna. Loganul e o masina destul de solida si de fiabila daca ai grija de ea si ii schimbi consumabilele la timp.
Pai masina am luat-o in schimbul unui ticket rabla care la un dealer dacia valora 200 de euro...pana acum am investit cam 2000 lei in masina in schimbatul usilor fata care erau ruginite si in colantare.Pragurile le aveam putin ruginite dar s-a rezolvat prin antifonarea lor.Acum nu mai am rugina nicaieri pe masina.Mai am doar de facut lucrarile mentionate mai sus.Masina este full fara geamuri electrice spate si incalzire in scaune.
Cred ca aveai amortizoarele duse, eu nu am problema asta
Era schimbat tot, de la fuzete pana la arcuri. Asa face Loganul berlina.
Tu probabil nu conduci agresiv.
Intr-adevar,nu conduc agresiv, dar conduc destul de sportiv.In orice caz rezolvarea problemei de stabilitate este suspensia sport, care la randul ei zdruncina rinichii, aia e ce sa faci, nu le poti avea pe toate
Eu nu ma pot desparti de asa ceva https://i.ytimg.com/vi/_EK-ovpVHxU/maxresdefault.jpg
Doar tabla e o problema la ea, dar sunt tinichigiu
Loganul e ok ca masina de oras, sau pentru drumuri mai naspa (unde nu alergi 100-160).
Merita cu siguranta sa investesti in el, e o masina nepretentioasa, fiabila si practica. Daca e antifonata si colantata, vreo 5 ani sigur nu vei avea de lucru la caroserie, cu conditia sa fie colantul de calitate.
Am avut si eu un Golan, 1.4 trecut de 400. 000km, fost taxi, luat epava, transformat in masina draguta, apoi vandut inapoi firmei de taxi, care a folosit-o cel putin pana anul acesta, daca nu cumva inca e la treaba. Era din 2009 masina, in 2014 am avut-o eu.
Nu am ce spune, m-a servit foarte frumos, consuma putin, puterea era... Suficienta, la cat de instabila era La 100km/h daca faceam o depasire, imi trebuiau vreo 200m ca sa pot redresa balansul, sa intru inapoi in banda.
Emanuel_Cocut_1999 întreabă: