Merita, dar trebuie sa fii constient ca o masina atat de veche va cere revizii scumpe.
Iti trebuie un buget pentru piese si un mecanic la preturi accesibile.
Cand zic buget pentru piese, ma refer la ceva in ~1000 de lei pentru kit distributie si fluide, ~2000 de lei pentru ambreiaj cu volanta, inca vreo 2000 de lei pentru brate...
Daca te mai lasa si turbina, ori vreo garnitura de chiulasa, depasesti rapid valoarea masinii in piese.
Si mie imi plac vechiturile, dar daca te duci la cumparat fara un mecanic sau fara verificare in service, risti sa iei o masina atat de uzata incat sa nu poti pleca pana in alt oras cu ea.
Cat despre platforma aia, eu am avut Passat b5 si a fost o porcarie. Am avut AFN-ul de 110cp, mi-a cedat chiulasa (x2), pompa de injectie, injectorul principal, vasco-cuplajul (mi-a spart si radiatorul), bratele pareau noi dar s-au dus in cateva mii de km... Nu e adevarat mitul fiabilitatii la 1.9 TDI.
Am avut mai multi clienti cu 1.9 D (Golf 3) si TDI-uri (chiar si ALH), cu motoare gripate din senin, de la pinion vibrochen rupt, intinzatoare fisurate sau turbine sparte si trase in motor.
Din experienta mea, TDI-urile sunt mediocre, nu fiabile. Nu se compara cu motoarele facute de Italieni sau Japonezi.