Recomand un subwoofer activ, cu incinta bass-reflex.
Cablurile sunt mai bune cumparate separat, adica cablu litat de cupru minim 4mm + izolatie groasa, de la magazinele de constructii/electrice pentru casa, un fir mai subtirel tot litat, tot cu izolatie groasa pentru contactul de pornire, si un cablu de semnal 2 RCA la 2 RCA, de la un magazin de articole audio-video (sau Altex, Domo, etc). La fel si la cablul de semnal, cauti sa fie cat mai solid.
Despre montaj nu stiu ce sa zic, habar nu am cum sta treaba cu garantia, poti intreba la reprezentanta. S-ar putea sa ai voie si sa apelezi la un service autorizat, dar e doar o presupunere.
Cablurile trebuie sa aiba cam 5 metri fiecare, plus inca un metru de cablu gros (ala de minim 4mm), pentru minus. Se trece cablul RCA de semnal printr-un prag (pe unde nu prea sunt fire), iar cele de alimentare prin celalalt prag, pentru a evita distorsiuni.
Punctul de alimentare (baterie sau tablou principal), trebuie sa treaca printr-o siguranta.
Pentru subwoofer ai nevoie de amplificator 2+1 sau 4+1, cablaj la fiecare boxa separat, fixare mecanica etc.
Toate aceste manopere le poti face DOAR la reprezentanta, altfel scoti masina din garantie.
Dacă vrei sa umbli la partea electrica fără sa pierzi garanția... La reprezentanta îl montezi