Daca fortezi, foarte posibil sa iti sara roata.
Poate fi blocata din cauzele astea:
1. cablu frana de mana blocat (inghetat)
2. cilindru frana presurizat (furtun sau pompa frana defecte)
3. rulment roata spart (ar fi facut galagie mare inainte)
4. ceva dislocat din tambur.
5. pistonas inghetat sau gripat in etrier sau clilindru.
Ti s-au blocat sabotii de frana. Sunt prea tociti si pistonasul a iesit mai mult decat trebuie sau ai mizerie la el.
In dec. am fost la service cu ea si au zis ca sistemul de franare e OK... recomanzi sa o duc pe platforma?
Am pățit, iar cauza a fost frână de mana. A stat cuplata peste noapte cu ger și a inghetat. După aproximativ 1 km s-a întâmplat ca la tine, dar și-a revenit în mers.
Nu remorcata ci pe platforma. Daca s-a blocat in mers destul de probabil sa fie ceva de la rulment si nu cred ca e cazul sa o fortezi
Facusem mai bine de 30 km cand s-a blocat. intr-adevar masina a stat 2 zile nepornita cu frana de mana trasa.
Mai bine chemi pe cineva acasa, care se pricepe. Se poate rezolva si pe loc. Platforma te cam costa.
Am sunat 2 mecanici din astia ce-si desfasoara activitatea intr-un garaj dar degeaba. nu au vrut sa vina... prieteni mecanici nu am
Daca era frig si ai tras frana de mana a inghetat. Se deblocheaza pe loc daca ai un mecanic iti va zice cum sa o debloghezi
Daca ai plecat cu ea ok, si s-a blocat fara sa utilizezi frana de mana intre timp, elimina din cauzele mele, partea cu cablul. E probabil o problema din instalatia hidraulica.
Mersi mult de raspuns. inainte sa pornesc cu ea cand am lasat frana de mana s-a auzit ca si cum ceva s-ar fi rupt si parca pe urma frana de mana mergea mai greu. pe urma chiar cand porneam se auzea ca bate ceva usor la roata respectiva, iar cu vreo 300 m inainte sa se blocheze de tot, la o viteza mica (eram aproape de semafor) am simtit o smucitura (initial am crezut ca cel din spate a dat in mine). Din pacate am ignorat acele semne si am ajuns in situatia asta. Crezi ca daca chem pe cineva in parcare ii poate face ceva acolo sau nu are rost sa ma complic si sa o tot duc pe platforma la service?
Se poate repara pe loc, daca vremea permite. Se ridica masina la roata respectiva, si se desface tamburul sau etrierul. Se rezolva destul de repede, mai putin de o ora, daca nu e nevoie de piese noi (probabil o sa fie).
Am vb azi cu un tip ce se ocupa cu tractari si ma costa 100 lei sa o ia si o sa duca pana la mecanic. problema e coboratul masinii de pe platforma avand in vedere roata blocata.
Ar trebui sa se descurce el, daca se ocupa de tractari. Exista niste role pe care le pui sub rotile blocate, dar putini au din alea. Ideal ar fi sa o puna pe platforma invers, cu spatele spre cabina, ca sa o poti cobori usor. Eu asa am procedat, cand am urcat masini defecte. La coborare de pe platforma, pe unele le-am legat de cate un stalp, si am tras platforma de sub ele.
O sa se descurce cel care conduce platforma. Troliul e foarte puternic, iti taraie roata aia fara probleme.
Mai e si varianta sa mearga cu platforma pana sub elevator si sa ridice masina cu elevatorul. Masina mea nu are carlig de remorcare - e bai mare?
E bai daca nu are nici carlig de tractare (ala care se infileteaza). Altfel, o va lega de punte, probabil.