Rosul sigur e plus, iar alb minus.
Pui borna alba pe minus, bagi in priza redresorul, apoi atingi putin cablul rosu de +, si ar trebui sa se faca niste scantei. Asa esti sigur ca functioneaza.
Prinzi cablul rosu de borna +, si o lasi la incarcat, macar 1-2 ore.
Daca ai reglaje pe redresor, sau scrie pe el puterea, iti pot spune cat sa il lasi, in functie si de capacitatea bateriei pe care vrei sa o incarci.
Asculta ce zice colegul, deconecteaza redresorul inainte de a porni motorul, altfel il vei arde.
Singurele redresoare pot asigura pornirea masinii cu ele conectate, sunt cele cu functie 'robot de pornire', si sunt mult mai mari. La service aveam unul de vreo 50kg, inalt de aproape un metru, cu roti pentru transport.
NU LASA REDRESORUL PE BATERIE CAND PORNESTI MASINA.Trebuie sa vezi care este plusul (cred ca este cel rosu dar poti verifica cu un multimetri). O lasi cateva ore sa se incarce (daca are ampermetru, cand ajunge la zero inseamna ca nu mai trage curent si este incarcate), apoi o pui pe masina si pornesti. Nu pune redresorul cand pornesti masina ca se poate arde.
Pai pui alea 2 cabluri la baterie, la borne, te uiti sa vezi care e + si care e - si le pui la baterie. Le lasi la încărcat si atunci cand vrei sa pornesti tii apăsat pe butonul de la redresor pana ai pornit si cand a pornit masina iei redresorul. Doar ca trebuie sa lasi sa se incarce ceva vreme