Cam 3%.Din ce an e? Vezi ca s-ar putea sa fie limitat. Uita-te la toba daca are un ciot.Cdi-ul de ce l-au schimbat? Doar pornea, nu? Am si eu acelasi model si merge brici.
Incearca sa-i schimbi rolele in variator, 16/13/7 grame. Demonteaza-i toba si vezi daca acolo la imbinarea cu cilindru pe interiorul tobei nu este un con din tabla (limitator) da-l jos cu un patent cu o surubelnita dar grija sa nu-l scapi inauntru! Consumul mare este din carburatie. Scoti pistonasul din carburator, pe cuiul ala din capul pistonului ai trei trepte. Acolo ai si o siguranta in capatul cablului de acceleratie care fixeaza cuiul, tu trebuie sa-l fixezi pe treapta a doua. Dupa ce l-ai fixat montezi pistonasul la loc in carburator si observi consumul. astept vesti!
Pistonasul meu din carburator are 5 trepte.pe care treapte ar trebui fixat? multumesc
Tu daca ai un consum mare trebuie sa incerci sa duci acul mai sus cu o treapta, daca tot continua sa mai consume, il mai ridici cu o treapta! Dar poti sa-l lasi si asa si sa-i schimbi jiglerul principal, din doua in doua puncte! Daca ai un jigler de 72 (am luat ca exemplu ) montezi un altul de 70, apoi urmaresti consumul! Dar te uiti si la bujie, trebuie sa fie maro in niciun caz gri! Daca bujia este umeda - neagra, amestec inca bogat in benzina, si mai trebuie micsorat jiglerul cu alte doua puncte. Niciodata sa nu faci un amestec la un scuter sa ai bujia gri. Amestec sarac si risti griparea motorului! Mai bine un pic mai bogat in benzina decat sarac. Dar nici sa ude bujia! Daca ai jiglere faci consumul din jiglere, daca nu ai il faci doar din cui!
LSebastian întreabă: