Dieselul il schimbi la 2500ture... acolo e cel mai economic si pe acolo e zona de cuplu
Viteza 1 - 2000 rpm
Viteza 2 - 2200 rpm
Viteza 3 - 2400 plus/minus 100 rpm
Viteza 4 - 2500 rpm
Viteza 5 - 2500 rpm
Viteza 6 - 2500 rpm
La diesel se poate schimba mai subturata viteza 1, respectiv 2, deoarece aceste viteze sunt doar de plecare de pe loc.
La benzinar sta altcumva treaba, trebuie mai turata sa nu se inece.
Dar nu mai putin de 2000 rpm, deoarece risti sa infunzi turbo si sa-i dai capatul.
Viteza 1 - 2000 rpm
Viteza 2 - 2200 rpm
Viteza 3 - 2400 plus/minus 100 rpm
Viteza 4 - 2500 rpm
Viteza 5 - 2500 rpm
Viteza 6 - 2500 rpm
La diesel se poate schimba mai subturata viteza 1, respectiv 2, deoarece aceste viteze sunt doar de plecare de pe loc.
La benzinar sta altcumva treaba, trebuie mai turata sa nu se inece.
Dar nu mai putin de 2000 rpm, deoarece risti sa infunzi turbo si sa-i dai capatul.
Mod de curatare: motor cald, treapta 2, 4000-4500 rpm, mergi maxim 15 secunde.
Depinde de stilul de mers.
Ai stilul pensionar, dinamic, sport, mort de foame, etc.