E mai usor sa sustii ca nu e vina ta, dar in final esti singura de care depinde totul.
Du-te cu tatal tau pe un câmp si exersați împreună.
Si vrei sa iti dăm dreptate? Asta este varianta spusa de tine.
Dar cred ca varianta instructorului este alta. Și cea adevarata.
Statistic vorbind, cred că mai mult de 50% din elevi nu iau proba practică din prima încercare, eu știu 2-3 persoane care au luat din prima, în rest nu prea. Deci foarte mulți sunt în situația ta, și plătesc mai mult decât au crezut. În viată lucrurile nu decurg exact cum plănuim, dar trebuie să ne adaptăm.
Indiferent că ai picat din cauza ta sau din cauza instructorului, același lucru trebuie să-l faci, să repeți proba practică până promovezi.
Eu cred că te-a picat intenționat. Nu fi dezamăgita că dai din nou și sperăm că nu pici cu același polițai tura viitoare.
Nu mai fa ore suplimentare la acel instructor!
Se prea poate sa fie o rețea de smecheri ce profita de elevii mai nepricepuți (mana în mana toți, instructori, examinatori,. ).
Dacă ai fi mers la examen pregatita și sigura pe tine, garantez ca nu și-ar fi permis sa încerce smecherii.
Poate n-ar fi fost o idee rea sa faci școala pe automata, cele manuale oricum au zilele numărate.
Cu siguranta mai ales dupa ce i-am spus tatalui cum a fost la examen nu mi-ar mai fi permis sa fac ore cu acel instructor. Nu imi pot obliga tatal care conduce masini manuale de peste 25 ani sa treaca la automata doar pentru ca eu nu ma descurc la manuala. Cand am ales scoala pe manuala am ales-o luand in considerare posibilitatile familiei.
Poti sa nu te mai gandesti la ce a fost si sa te gandesti la ce ai de facut in continuare?
Ai avut o experienta neplacuta dar ai invatat ceva din ea.
Se pare ca nu prea a invatat nimic din ea. Va mai avea postari asemanatoare.
De ce e așa de important sa ne explici nouă? Treci peste moment, nu te oprește nimeni să încerci cu alți instructori. Banii oricum nu ii vezi înapoi oricâtă dreptate ti-ar da oamenii pe TPU.
Ia citeste aici ce ai scris si vezi unde gresesti. "Nu intelegeam ce se intampla pentru ca incercam sa plec de pe loc asa cum m-a invatat instructorul, observand insa ca spre deosebire de orele de condus, pedala de ambreiaj nu mai sta cateva secunde apasata desi eu am ridicat piciorul ci se ridica complet imediat, fapt care m-a pus pe ganduri serioase cu privire la modul meu de pregatire."
Tu nu ai invatat sa manevrez ambreajul independent de instructor. Pedala trebuie sa se ridice si sa cupleze ambreajul odata cu ridicarea piciorului. Ori tu, ai fost invatata ca instructorul sa tina pedala apasata, chiar daca tu ai ridicat piciorul de pe ea. La examen pedala s-a ridicat brusc, cupland ambreajul in mod brusc si oprind motorul.
Tu trebuie sa inveti sa manevrezi pedala de ambreaj lin, concomitent cu apasarea usoara a pedalei de acceleratie, astfel incat atunci cand s-a atins pragul de cuplare a ambreajului, motorul sa aiba turatie medie spre mare, cu puterea necesara, care sa poata pune in miscare masina.
Da, vina are si instructorul, care nu te-a lasat sa manevrezi singura pedala de ambreaj - daca nu cumva masina are vreo defectiune la aceasta.
De unde iei milioanele, ca eu am un salariu doar de cateva mii de lei?
Doamne, si esti tanara, cred ca nici nu ai apucat denomizarea leului in 2007.
Iar tu? Cum apari?
Daca iti luam apararea iti vine carnetul prin posta? Nu. Tot nu stii sa conduci!
Una e sa schimbi vitezele din dreapta cand merge taicatu cu masina pentru ca el coordoneaza pedalele. Motorul nu se poate opri de la schimbator. Totul tine de ambreiaj, ceea ce facea el nu tu. Pur si simplu nu esti capabila. Schimba scoala, schimba instructorul si vei vedea ca am dreptate.