La munte e bun dieselul, pentru cuplul mare la urcari. In bugetul ala iei cam orice diesel intre 2002 si 2009.
O idee ar fi Ford Focus 2.0 TDCI, dar daca se poate fara DPF. Gasesti si 1.8 TDCI, alea parca nu au DPF. Mai este si 1.6 TDCI, versiunea de 90cp nu are DPF. Piesele la Ford sunt ieftine, manopera la fel, cu conditia sa ai un mecanic ok, nu un nea Dorel cu lozinci anti Ford sau Opel.
Din grupul VAG nu prea recomand nimic, mi se par supraevaluate si pline (dar pline!) de probleme.
Litelarmente de 2 ore am luat pentru varul meu un VW jetta 2008 1.9 TDI cu 3000 euro. Nu trebuie sa iei fix asta si tu dar cam orice din grupul VAG cu motorul 1.9 TDI e fiabil ( daca o fost intretinuta si nu are 300.000+ km) si sunt mecanici si piese pe toate gardurile. Daca gasesti ceva cu acest motor ( fie golf, jetta, octavia, leon, A3) si la momentul achizitiei e ok nu ar trebui sa ai probleme. Bafta!
Mersi
Doar la mine ajung 1.9 TDI cu turbine sparte, pinioane de distributie sarite, tacheti sparti?
Mi-e mila de clientii mei cu 1.9 TDI, abia rezolva cate ceva la ele, iar in 2 zile se intorc cu ceva mult mai grav.
Nimeni10 întreabă: