Logan 1.4, Renault Clio 1.4 (sau 1.2 daca esti masochist), Opel Astra 1.4, 1.6, Ford Focus 1.6
Opel astra g 1.7 dti, am eu una si imi consuma 4.5 %, nu stiu ce inseamna la tine eleganta dar mie astra g mi se pare ca arata foarte bine.
Foarte interesanta intrebarea ma bag si eu . De curiozitate e greu de intretinut? (in caz de se buleste ceva)
Nu, o am de vreo 2 ani am mers in special pe drumuri de tara, am cumparat-o la 154.432 Km si acuma am 240.654 km, si normal, am schimbat cateva curele de la distributie si niste bucsi dar in rest nimic.
La exterior arata foarte bine ce-i drept dar iti spun ca nu se merita pentru calitatea interiorului si calitatea motorului, rezistenta, scaune, confort, siguranta, stabilitate etc... astea sunt cam cam, astra g este mai mult masina omului necunoscator sau indecis 'las ca-mi iau o astra g si basta, vecinu are, tanti Maricica are, primaru din sat are, jandarmu Ilie are, varul meu are, hai sa-mi iau si eu'
O masina eleganta, sigura, foarte stabila, sa se incadreze in banii aia si sa depaseasca fara nici cea mai mica problema golf 4, astra G si majoritatea masinilor din acea periodata la toate ar fi volvo v40! De ce? al meu are peste 400 000 km si porneste la sfert de cheie, sistemul audio original si calitatea sunetului exceptionala, nici o urma de rugina, nu troncane, nimic defect! am nimerit zilele trecute 4-5 gropi la rand destul de adanci pe la 70 km/h, am intrat pe drum de tara cu 70-80 km/h, am ajuns cu rotile din fata intr-un sant, am ramas putin suspendat [era iarba, nu aveam de unde sa stiu cum este in iarba aia, nu puteam sa-mi dau seama daca e sau nu sant, am avut ghinion], am fost impins in parcare de ''atenti'' de vreo 3 ori, am trecut prin apa ce ajungea pana pe la faruri nici o scurgere in interior, am dat cu burta masinii de nenumarate ori de asfalt, pamant, pietris, tevi si multe alte chestii, m-am urcat putin folosind spoilerul din spate pe o bara de metal, masina nu are nici o problema nu troncane, nu bate, fuge ca noua, fum scoate doar iarna si foarte foarte putin, cu un motor de 2.0 sau 1.9 diesel, astea ti le recomand! la 2.0 sa fie cu GPL si iesi cel mai bine! 1.6 este destul de puturos pentru dita mai masina si 1.8 consuma mai mult decat 2.0, al meu e 2.0 + GPL si pe benzina am mediul pe la 8-9% si pe gpl am 9-10% cand merg mai tare se duce mediul pe la 11% dar este mult mai avantajos asa! ai si putere dar si o masina cat de cat economica, gazul fiind foarte ieftin si nu, nu strica motorul, poluezi mai putin dar nu strici motorul, v40-ul meu merge pe gpl din 98-99 si inca merge! Confortul este foarte foarte bun! o masina foarte stabila, scaunele de pe volvo sunt declarate ca fiind cele mai bune la sustinerea laterala si la confort [da, bate 'limuzinele nemtesti' ] am mers cu passat din 2008 si nu e la fel de confortabila ca v40-ul meu, scaunele mai tari pe passat.
Stabilitate, cu 60-80 km/h intru in curbe marcate ca fiind curbe periculoase, ruliul caroseriei este foarte mic, pe strada se aseaza foarte bine, are o aerodinamica excelenta, cea mai sigura masina din 96, prima ce a primit 4 stele la euro NCAP! Sunt foarte multumit de masina mea! Stiu ce spun, am mers cu astra g, cu golf 4, cu golf 5, cu E class, cu passat cu multe multe masini dar niciuna dintre astea nu e mai confortabila decat a mea!
Sa inceapa contrazicerile! [asa obisnuiesc astia cu folzfagan si cu bemveu sa faca dupa ce postez un raspuns spunand despre volvo ]
Chinezii au ajutat cu bani volvo se proiecteaza si asambleaza in Suedia fabrica mama! In china este patronul firmei etc... Chinezii nu au facut ce a facut vw cu skoda, seat etc... daca era cumparata in totalitate nu cred ca se mai mentineau ei pe primul loc la siguranta! Isi schimbau designul in cel chinezesc [de prost gust] Si-au dat seama chinezii ca nu pot schimba volvo deoarece daca se baga la proiectare si toate cele atunci chiar dau faliment! Crezi ca mai eram eu asa fan volvo daca era in totalitate a chinezilor? Da, chinezii fac ce vor cu volvo dar sunt inteligenti si-i lasa pe suedezi sa le faca, ei ajuta cu bani si in cele din urma se aleg cu bani in urma vanzarilor, la lansarea noului xc90 s-au vandut editiile speciale in mai putin de 24 de ore!
Daca era in totalitate a chinezilor nu cred ca mai era comparata cu audi, bmw si mercedes )
De ce nu? daca stii sa le compari pe clase atunci le poti compara stiu ca audi bmw si mertz echipeaza unele modele cu niste motoare aproape duble fata de cele de pe volvo dar daca iei 2 modele din aceeasi clasa cu motoare cat de cat identice vezi ca volvo le cam bate pe la confort, fiabilitate, pe mertz mai greu, ambele sunt pe acolo cu fiabilitatea dar fata de bmw si audi volvo este mult mai fiabil si rezistent in timp imi conduc masina de parca nu ar fi a mea si totusi nu are nici o problema, altii cu audi mertz si bmw cand au dat intr-o groapa ce la mine e la ordinea zilei sa dau in ea, direct in service, am un prieten cu E class din 2000, a trecut printr-o groapa pe la 60 km/h si a trebuit s-o duca in service ca nu stiu ce i s-a stricat la care eu ii spun, 'prietene, am dat in groapa aia de 2-3 ori pe la 50, 60 si odata pe la 70', am crezut ca s-a stricat ceva la cat de tare s-a auzit. La putere si sportivitate nu prea se atinge volvo de alea nemtesti, volvo e gandit ca masina de familie-lux ceva de genul asta deci de geaba are 350 de cai ca aia iti vin progresiv, nu smunceste cand bagi pedala in ea, masina este calculata pentru confort, de bagat se baga, si a mea e la fel conceputa, daca bag acceleratia la maxim cand intru intr-o depasire sau plec de pe loc nu smunceste cum fac altele dar trage! cand ajunge la 4000 rpm si eu tot tin acceleratia la fund dintr-odata baga in scaun si accelereaza tare! De asta merg mai mereu la peste 3000 rpm, sa nu mai fiu nevoit sa schimb treapta inferioara cand depasesc o coloana sau un tir, eu depasesc tirul in cam 5 secunde plecand de pe la 70 km/h [ pe gaz ] Astea nemtesti au un design mai agresiv, mercedes il are mai fluid, mai placut dar restul sunt foarte agresive! La interior bmw este acelasi de prin 2005, audi nu ma prea prea atrage, mercedes este frumusel la interior dar mai bine zis era, de cand cu designul asta cu 'tableta' infipta in bord, meh, nu prea mai merge. Audi si bmw sunt mai mult sport decat lux, mercedes este ceva intre sport si lux dar nu prea le iese combinatia, sport inseamna scaune tari, suspensie tare, lux inseamna scaune moi, confortabile, suspensie putin mai moale, hm hm.
Eu prefer volvo deoarece v40-ul mi se pare destul de usor de intretinut, nu mi se strica si ce mi se strica e din cauza prostiilor facute de mine, la consum nu prea am treaba, putere are, masina buna, super multumit!
Pot fi si inscrise si neinscrise, vreau sa imi fac o idee.