Deci ideea cu carburatorul si motorina cade. Ramane insa valabila cu pornirea turata(daca merge si nu se opreste si asa). Insa 90% problema provine tot de la senzorul de turatie.Ptr ca atunci cand invarte electromotorul, daca senzorul nu trimite impulsuri, ECU nu valideaza pornirea, sau cum spui tu, porneste cateva sec si se opreste.Senzorul de turatie se poate si curata (este un traductor Holl, care da impuls la fiecare dinte al coroanei de pe volanta) si pe el se aduna pilitura rezultata din angrenarea bendix electromotor/coroana. De ce s-a dus? Ca orice componenta electronica, dupa un numar de ore de functionare, poate sa si "pice", mai ales daca a mai avut probleme in trecut. Insa la fel de bine poate sa fie si o problema cu injectoarele(insa sanse mai putine sa fie asta). Deasemenea poate fi si o problema cu pompa de benzina, care nu mai alimenteaza cum trebuie(deloc sau insuficient) si atunci si asta e o problema care trebuie remediata. Ma rog, daca chiar nu porneste si nu porneste, incearca cumva sa o duci pe un tester, sau la un mecanic care se pricepe mai bine decat noi cei de aici, care nu vedem ci dam cu presupusul. Roaga pe cineva sa te tracteze pana la un service, sigur gasesti pe cineva sa se ofere, daca nu cere o platforma de la reprezentanta, insa aceea costa...succes
Vezi ca ai probleme cu filtru de benzina si nu se mai alimenteaza cu carburant cum trebuie. Mergi la un service pentru remedieri.
Da e din cauza frigului, cum zice cosmy trebuie sa incalzesti putin motorul si apoi nu se mai opreste deloc.
Atunci acel senzor nu face bine contactul si trebuie remediata problema ca sa nu se agraveze
E masina noua sau veche? daca e cu carburator, e logic la temp scazute. Daca e mai noua sau si mai veche, dar pe motorina, tot asa, e posibil sa nu porneasca din cauza ca motorina se face mai vascoasa, sau chiar ingheata daca e mai slaba calitativ, poate are ceva vreun injector. Dupa ce il pornesti ia tureaza'l pana pe la 3000 si tine'l asa putin. Mai multe detalii, pentru mai mult ajutor
Da... mie mi-e mila sa duc si amarata mea de masina de 22 de ani la fier vechi, apoi un opel astra. Auzi, sa o dai la fier vechi pentru ca nu porneste
atunci se explica revenind la masina, ai reusit pana la urma sa-i dai de cap ce are?
Pe pompa de benzina, in conducta de refulare este amplasat un ventil magnetic.cand bobina ventilului primeste tensiune, se creaza un camp magnetic ca o o forta si un capacel metalic(o bila de fapt) si se ridica si se deschide calea benzinei pana la duza. Ventilu protejeaza sa nu se scurga benzina din duza. De obicei asta poate fi usor reglat. Si senzorul arbore cotit e denumit senzor de turatie(deci ce am zis si eu). Are mai multe denumiri. Cum am zis, trebuie curatat sau daca e f uzat, inlocuit. Si tot cum am mai zis, din cauza lui nu pornea masina. Bafta cu reparatia
Masina e opel astra g benzina...si am uitat sa mentionez ca am cam avut probleme cu un senzor de turatie.se poate sa nu mai porneasca de la el?
Idea e ca nu pot sa plec cu ea, ca sa o vada cineva, eventual sa o pun pe un tester, pentru ca nu porneste
Trebuia sa vina cineva azi sa o vada, dar nu a mai putut.luni ma duc cu ea(tractata) sa o pun pe tester si... sper sa o si rezolv.merci pentru idei si va anunt ce am rezolvat.:*
Am pus-o pe tester si si astea au fost erorile:
-Ventil magnetic recirculare gaze ardere)(dereglare/defectiune in functionare
-senzor pozitie arbori cotiti
Sti cumva ce inseamna?
de reparat m-au programat tocmai sambata dar nu au zis ce are