Schimba-i muzicuta(piesa aia dintre carburator si cilindru), e uzata si d-aia problema.
PS:Regleaza si carburatorul, din nou, spre informarea ta, combustibilul se regleaza din interior-ul carburatorului (JIGLER), acele 2 reglaje din afara sunt pentru avans si aer.
I.am schimbat.o, i.am pus si garnitura noua, iar când am desfacut.o am observat un fel de spuma alba pe ea, (apa in compozitor cu ulei asa se face ), am pus totul înapoi iar acum da sa o ia, însă nu vrea, când scot bujia are si ea alb de ala pe electrod, si pe capul pistonului la fel se observa, deci a ajuns in cilindru, si cred ca vine din circuitul de răcire deoarece am avut apa, si nu antigel ultima data, acum vine întrebarea asta : pe unde ar putea ajunge apa in cilindru, din cate tin minte când am schimbat pistonul am pus garnitura destul de bine, deci pe unde sa intre?
Sigur cilindrul nu e fisurat, nu avea nicio zgarietura când am schimbat pistonul, si nu, nu am curatat deloc suprafata unde se punea garnitura ca nu mi.a trecut prin minte sa fac asta, compresia este perfecta. Ea acum câteva zile a pornit, atunci când am schimbat muzicuta si am observat chestia alba, a pornit însă greu si se tot oprea după ce o lua, însă am pus problema pe seama ca carburatorul nu este reglat perfect, însă azi pun si benzina in capul pistonului si o ia si nu rămâne deloc pornita si se opreste imediat. ( atunci când a pornit scotea extrem de mult fum, deci sigur e multa apa, si mai iese si mai si picura fin toba apa si nu stiam de ce. Deci sa desfac din nou setul?, nu poate veni apa si de dedesubt de cilindru?, un furtun de la radiator intra acolo, undeva in carter, poate sa fie de acolo?
Tu ai racirea pe apa(antigel) daca spui ca nu e fisurata nu are de altundeva de unde sa intre, fie e condens, ceea ce e cam imposibil, fie cel mai probabil ai pus benzina de proasta calitate.
Da, ai face bine sa desfaci din nou si sa cureti bine acolo unde se pune garnitura, cel mai probabil sunt ramasite de la fosta garnitura si nu mai etanseaza bine.
Mi.am mai amintit de ceva. Eu am luat garnituri pentru un model asemănător de motocicleta, iar exact garnitura de la baza cilindrului nu se potrivea bine, asa ca am lăsat garnitura veche si am pus.o si pe cea noua peste, rupând.o la un colt ca nu ajunge la un surub..sa fie de asta?
I.am schimbat muzicuta, între timp am rezolvat si probleme cu intrarea apei in setul motor (am desfăcut in jumatate motorul si era o garnitura de acolo de la carter cam uzată si pe acolo intra in ambielah lichidul de racire). I fine. problema nu a.a rezolvat, încă nu se alimentează, daca pun mai multa benzina in capul pistonului functioneaza mai mult, daca pun mai putina functioneaza mai putin ( vorbim de secunde) si se mai si accelerează pe la 3000 si ceva de tură singura. Apoi după ce se duce cantitatea pusa, se opreste iar apoi daca incerc sa pornesc fara asa-zisul şpriț, da semne ca vrea sa pornească insa nu o ia, umblu si la reglajul carburatorului insa tot nu o ia (când desfac jiglirul mai tare da semne mai mari ca ar vrea sa o ia ). Si am schimbat si carburatorul ( tot sh si nu stiu cat de bun era ca ala nici atata nu voia sa bage benzina, azi l.am pus inapoi pe cel original... care sa fie problema oameni buni?
Eu unul cand nu-mi pornea, scoteam furtunul din carburator si trageam aer din el pana auzeam ca venea benzina in carburator, atunci il tineam apasat, sa nu traga aer, dupa el pornea prima data, dar daca-l tineam asa ramanea turat, daca-i dadeam drumul la prima acceleratie se oprea motorul, asa ca il puneam inapoi la carburator.
Verifica furtunul ce duce de la rezervor spre carburator posinil sa,, prinda aer,,. Verifica si bobina de inductie posibil sa nu mearga normal doar si doar
Nu prea cred sa aibă vreo legătură bobina de inductie, iar aer nu este in furtun sigur.