Sa mori tu ca toti care vor Audi nu se pricep? Dar de un om care a avut service din 1990 pana in 2011 pe urma la vandut si care e la al 6-lea Audi ce zici? In mod sigur stie mai multe ca tine si nici nu face ca tine.Ai niste frustrari in tine...
Nu te pricepi la masini si vrei Audi. Asta o inteleg, toti cei care vor Audi nu se pricep.
Vrei TT de 240cp si intrebi de consum... Ha?
Un motor oarecare pe benzina iti poate consuma 12-13% urban. Un motor pe benzina supraalimentat iti usuca si garnitura de la buson.
Masina pentru unul care nu se pricepe si vrea 7-8% mediu e un Logan 1. 4mpi sau 1. 6mpi. Usor de condus, usor de parcat, usor de intretinut, foarte util.
Daca iti iei unul mai nou de 1.2 75cp o sa-ti consume sub 7% urban, dar te cam lupti cu el, e foarte slab la putere.
Daca vrei totusi o masina de incepator cocalar, cu multi caluti si "smechera", ia-ti o Alfa Romeo, un motor ceva sub 2000cmc, pe benzina. Ai si putere, si consum ok (asta daca iti iei un motor aspirat, si nu supraalimentat), si e ceva mai diferit fata de toti pietarii cu Audi si BMW.
Frustrari ai tu, ca de cate ori imi exprim opinia despre VAG, te comporti de parca te-as injura de mama.
Si eu, tanar, experienta la volan, service acasa si multe masini detinute/conduse, am avut Logan mult timp, si am fost multumit. Inseamna ca e mai buna decat Opelul de 200 de caluti pe care l-am vandut imediat? NU.
Despre Audi n-are rost sa povestim prea multe, oricum toata lumea le vrea pentru ca sunt aratoase si orice absolvent de mecanica la un liceu agricol e in stare sa le faca intretinerea. Eu insa nu pot sa cumpar o masina cu mecanica Volkswagen, si sa ma comport de parca as conduce o masina premium.
Si mai vezi-ti de treaba ta, ca eu nu scriu postarile pentru tine. Daca vrei sa ma contrazici, fa-o printr-o postare mai utila decat a mea, adresata initiatorului, ca el are nevoie de ajutor, nu eu.
P.S.: Patronul service-ului la care am lucrat eu, conducea un Fiat Albea cu rugina, care scartaia pe toate partile. Nu doar ca are service super dezvoltat si cu personal calificat, dar si el e un mecanic foarte priceput. Asa ca n-are nici o relevanta cu cine si ce masina conduce. Tot timpul e loc de mai bine, fiecare om intelept isi alege o masina UTILA, care sa ofere ceea ce are nevoie. Nu cred ca patronul ala cu Audi-urile, daca avea service dinainte sa ma fi nascut eu, se mai aventureaza acum cu 100+ pe curbe, si se da sportiv prin trafic. De aia e multumit in Audi.
Esti cu cel putin 4 ani mai mic decat mine in concluzie.Omul are din '96 Audi adica de la 38 de ani.In prezent are A7 Bi Tdi si un 540i E60 pe care vrea sa il vanda.Mereu a mai avut o masina pe langa Audi si doar quattro. Vorbesti de rau si ironizezi de fiecare data VAG pentru ca nu "îi ai la inimă" dar de Ford cu TDCI-urile lor la care cumperi injectoare originale cu tot cu montaj 720 lire si dupa un an jumatate trebuie schimbate alte 2 injectoare nu zici nimic.Nu esti impartial si obiectiv deci nu mai da sfaturi.Nu sunt fan VAG dar si daca eram nu minteam lumea ca îmi sunt mie dragi. Poate ca ai reparat tu doar cazane si de aceea si atitudinea asta.
Pt ioniliescu921: Masina asta poate fi sport doar cu tractiune integrala si benzina. Daca vrei diesel quattro nu vei avea consum sub 8 in oras decat daca opresti clima si mergi la consum.Bafta
Eu am clienti vechi, pe care ii stiu de cand aveam eu 15-16 ani, si lucram deja cu mecanicul meu. In concluzie, cunosc masini de ani de zile, care vin la noi cu toate problemele. Singura masina la care a necesitat inlocuirea injectoarelor a fost un Astra H 1.9 CDTI, care a mers la consum cu motorina la canistra, la 150cp. In rest, Fordurile sunt atat de proaste, incat o clienta ne-a chemat ca ii porneste dimineata la -20 de grade la cheie lunga. Cand am verificat, masina nu mai avea nici o bujie incandescenta functionala. La Volkswagen, pe cele mai bune motoare ale lor (1.6 si 1.9 TDI), s-a intamplat sa uit sa le actionez butonul de Dacie care alimenteaza bujiile (ca la ce electronica au poti sa tot astepti cu contactul pus, circuitul de bujii e ars la multe), nu pornesc nici vara, cu motorul cald. Fordul pornea la cheie mai lunga (prima), la -20. N-o sa mai dau sfaturi, cand ma voi angaja la un restaurant. Deocamdata oamenii vin la mine pentru sfaturi si nu numai, nu-s vreun corporatist ca tine, care se face ca lucreaza si intra pe TPU sa-i treaca programul mai repede.
Precizez faptul ca la 15 ani eram toata ziua pe mobile.ro si calculam cati bani ar trebui sa am ca sa-mi permit macar un Golf 3 diesel. Dupa ce am intrat in domeniu, cand vad Volkswagen parca vad Dacii cocalarizate. Multe laude pentru o masina care prezinta exact nimic. Au avut candva fiabilitate iesita din comun. Acum sunt sub multe alte brand-uri cu fiabilitatea, si pe deasupra n-au nici un condiment. De aia ma pis pe el. Au probleme mai multe decat Dacia din prezent, si se lauda de parca ar fi niste monstrulete pe roti, cand ele sunt deja niste cazane comerciale, si nici in garantie nu-si mai multumesc proprietarii care au avut masini pana atunci.
Si sunt obiectiv, in unele situatii recomand cu incredere produse VAG 1.9 TDI, un Golf 4 ALH de pilda nu are alt adversar pe masura, in afara de Focus 1.8 TDDI, care e ceva mai urat si are probleme cu rugina. Dar la Golf 4 s-a terminat productia de masini, cu toata sinceritatea, nu mai ai ce alege de la ei in prezent, poate doar 1.6 TDI, de care inca nu m-am apropiat. Au intrat si ei in epoca CR, care pot spune ca a fost inventata de francezi, deci nu mai sunt pe terenul lor, si au ramas cu buza umflata. Nu mai pomenesc (din nou) de electronica, care la Volkswagen e de toata jena. Am avut Octavia cu O SINGURA DOTARE, si anume inchidere centralizata. Ghici ce? Ma incuia afara cu motorul pornit. Si masina era benzinara cu motorul ok, deci sigur n-avea peste 300. 000km. Du-te intr-un Renault full, care e plin de electronica futurista, si arata-mi cate defectiuni electronice are.
Am avut prima generatie de Megane, jos palaria.Chiar daca am umblat de doua ori din cauza greierilor si a sunetelor la ea in rest mergea mai ceva ca un ceas elvetian.Dar la temperaturi sub 0 grade porneau dupa 20-40 de secunde pozitiile si se intampla ca la logan:pom de craciun, apasai frana se aprindea semnalul, dai semnal se aprindea frana.Ce piese imi cere lumea cel mai mult pentru Daci/Renault? Alternatoare, fire borne de masa, calculatoare. Povestea cu Megane 2 Diesel in special cele pana in 2003 o stim amandoi.Keyless Go care are delay de cate 20 de secunde cand si stai ca prostul si tragi de clanta pana se deschide, tot la Renault.In rest masini bune, usturator de scumpe la intretinere si piese de schimb care se compenseaza totusi cu putine interventii la masina pentru ca nu sunt necesare, fata de unele modele VW. Opel are masini bine legate cu mici exceptii insa Insignia diesel e un mare bullshit.Firmele care le-au avut s-au lecuit de Opel din cauza asta.Ar fi trebuit sa le faca o oferta mai buna celor care voiau sa le inlocuiasca(la firme ma refer) cum a facut VW la masinile cu mari probleme si uite asa trec ei pe locul 1 in lume in scurt timp.De aia nici nu au asa mare succes.VW face masini slabute din cauza ca se bazeaza pe fluxul de masini noi ce il intretin si maresc companiile, la 3-4 ani au dat masina la buy-back si au luat alta tot din VAG.Vine romanul, o cumpara si se plange de ea.Normal daca s-au bazat pe faptul ca multe dintre masini le vand la firme care le fac lor buzunarul gros.Cat sta la firma atat trebuie sa tina si masina.Peste 60% din parcurile auto ale companiilor sunt cu masinii VAG.Si am vazut al naibii de multe.Ford face masini dar nu pentru Europa.Pt europa face trotinete si masini low-cost pe langa ce fabrica ei in USA si pentru alte piete.VW este supraevaluat, însa nu într-atât de slaba pe cat zici tu.
Dar de unde stii tu ca sunt corporatist? Nici nu imi doresc job de birou prea curând, iar masinile vor ramane macar pasiune daca nu sursa de venit. Pâna una alta eu am un Ford Transit de rezolvat, ca la ce "scule" face Ford se îndoaie şasiul de la mers pe drumuri proaste cu marfa multa.
Sa mori tu ca toti care vor Audi nu se pricep? Dar de un om care a avut service din 1990 pana in 2011 pe urma la vandut si care e la al 6-lea Audi ce zici? In mod sigur stie mai multe ca tine si nici nu face ca tine.Ai niste frustrari in tine...
Masina de fite, trebuie sa fii nebun sa intretii asa ceva. Poate doar daca ai contracte cu statul roman si nu stii ce sa mai faci cu banii furati.
TT-ul asta consuma undeva pe la 11-13 in oras, depinde cat de tare o calci. Daca mergi economic scoti 10 sau chiar mai putin. In afara 7-8, dar daca mergi temperat scoti 6.
Cat despre masini cu consum mediu 7-8, ai Honda Accord 2.0, Honda Civic 1.8, Mazda 6, poti incerca si Mazda 3 2.0 dar 1.6 e de ajuns. De asemeni niste europene: Audi A3/A4 1.8TFSI, BMW 118i, 120i, Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus, Opel Astra, Volvo S40/S60/C30, Renault Megane/Fluence. Toate sunt pe benzina.
Acum depinde de ce bani dispui tu..aceasta masina in oras iti ia cam 9-10% si in afara orasului 7%
Eu ti-as recomanda o masina diesel la banii astia
InOrOut întreabă: