| Mariobmb a întrebat:

Nu va suparati ca va intreb, sunt incepator..am luat carnetul pe 27 martie anul asta, iar pe data de 26 august eram cu 2 prieteni in masina si am facut un accident..am lovit o bordura si apoi am intrat cu ea intr-un pom...ca urmare pe mine ma durea capul si am mers la spital..am facut prostia de a spune celor de la spital si a venit politia si mi-a dat dovada de conducere si pe dovada scrie " Vatamare corporala din culpa " Pentru ca si cei 2 au facut analize sa vada daca au patit ceva, dar a iesit ca nimeni nu a avut nimic..nici zgarieturi si nu au pretentii sau ceva la mine..intrebarea mea este, ce imi poate face si cand se poate solutiona un caz ca aceste..nu as vrea sa astept 2 ani..sau ceva de genul.

Răspuns Apreciat de Editori
| anonimg a răspuns:

Este foarte bine ca a fost sesizată politia pentru că nu puteai repara masina in service fără un act de la politie. Singurul caz in care nu se anunta politia este un usor accident în parcare in care nu există nici o vătămare corporală. (ex. ai zgâriat Putin bara ta sau a altuia. Daca este a altuia esti obligat să anunti proprietarul si sa te înțelegi cu el. Dar pe strada anunti politia fie ca sunt sau nu victime.
Acum nu stiu daca poti sa faci altceva decât să aștepți amenda prin posta.
Mai așteaptă păreri și de la alti useri.

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca accidentul s-a produs in urma vitezei foarte mari, probabil ca va dura ceva luni sau chiar 1-2 ani, pana se rezolva cazul.
Oricum, se va face ancheta si in general se verifica toata aparatura din bord, pentru a se vedea daca vitezometrul nu s-a infipt la vreo cifra enorma sau care au fost cauzele/defectele care au generat accidnetul.
Din pacate, un asemenea caz este de durata si nu prea ai ce face, viata merge inainte si fara permis de sofat sau masina.
Pentru asta nu-i nevoie sa astepti nimic, devii pieton sau iti cumperi o bicicleta.

suntserios
| suntserios a răspuns: