„... A indoit jantele de pe fata si a spart cauciucurile, iar cele de pe spate sunt strambe doar putin si cauciucurile au umflaturi."
=====
Jantele trebuie roluite (îndreptate la meserie) și cauciucurile „cu umflături" aruncate și puse unele noi. Alea au pânza spartă și se mai țin doar în gumă. O explozie e iminentă, plus disconfortul produs de „țopăiala" mașinii când calcă pe gâlmele alea.
Troncănitul e provocat probabil de lovirea repetată a planetarei sau fuzetei de un scut îndoit. Dă roțile jos și verifică pe sub fiecare dacă scuturile sunt OK (alea pentru etrieri).
Nu troncănitul e problema ta mare ci jențile și cauciucurile distruse. Cu ALEA NU ai voie să pleci la drum lung!
Stai putin ca nu m-am facut bine inteles, stiu ca jantele trebuie indreptate.
Cele care le-a lovit erau pe 16, am altele pe 17.
Zici ca troncanitul nu o sa-mi faca probleme la drum lung?
Troncanitul se aude doar daca merg pe drum cu denivelari, de aia am crezut ca amortizoarele sunt de vina. Ma gandesc ca la o asa lovitura nici amortizoarele nu mai pot fi asa bune.
Depinde si ce brate ai pus, exista brate care daca te tin 10. 000km daca ai noroc si exista altele mai scumpe care te tin aproape cat cele oem...
Sfatul meu ar fi sa mergi la un mecanic si sa verifice el care e treaba, cel mai probabil ai un brat cu probleme, si trebuie inlocuit.
Oricum daca e sa il inlocuiesti pune o firma buna nu cel mai ieftin ca nu te va tine mult timp.
Si eu aveam o bataie acum ceva timp care aparea doar pe drumuri cu denivelari, am merg la mecanic a verificat ce era de verificat, am schimbat un brat si un capat de bara si a disparut problema.