Volvo v40/s40 2001-2004 1.9d 102 cp sau 115 cp, ambele sunt foarte fiabile, tatal meu are unul de 115 cp dus la 138 cp prin stage 1, masina merge super, are aproape 400 000 km si nu are nicio problema, a schimbat doar consumabile la masina aia si o conduce in regim de forja.
Eu am tot un v40 doar ca din 97, 2.0i pe la 500 000 km facuti pe GPL, masina mea din pacate a fost manarita si reparata cu sarma de fostul proprietar si mi-a facut mici probleme rezultate de la manareli (cutia de viteze care nu avea ulei cand am cumparat masina acum 6 ani, accidentata si reparata cat de ieftin posibil si alte manareli, totusi si a mea merge ceas si sunt foarte multumit de ea.
Recomand Volvo, nu prea le vezi pe la noi, nu stie lumea de ele, toti cu VAG-uri, hai sa mai iesim din tipare, zic, n-o sa-ti para rau, asa, ca fapt divers, v40/s40 din 96 sta mai bine la siguranta decat astra g, golf 4 e39 si e46, faceliftul adica ala 2001-2004 are imbunatatiri la siguranta, ca incepator ai nevoie de o masina cat mai sigura, astea se tin minunat pe strada, scaunele sunt cu muult peste passat sau golf, dupa 8 ore de mers nu ma doare spatele sau sezutul.
1.9D iti va consuma undeva la 5-6% in functie de stilul de condus, pe instant la 80-90 km/h in a 5-a arata intre 3-4% insa stie si 6.5% mediu daca ai talpa grea si pentru 115 cp trage destul de binisor, 0-100 km/h in 10.5 secunde declarat de producator.
Sa mai zic de masina tatalui meu, nu-i consuma gram de ulei si cand a pus masina pe dyno avea 114 cp si 270 nm, la 350 000 km, a fost dusa la 138 cp si 340 nm prin resoftare la Racing Code in Bucuresti.
Ca dimensiuni, e mai mic decat un Passat B5 dar mai spatios decat un golf 4.
Daca vrei benzina, la Volvo sunt cam insetate motoarele, iti poti lua un 2.0i cu GPL si rezolvi, ai si putere, ai si consum mic, ia undeva la 10% mediu dar la drum lung stie si 8% (mers normal, nu mosnegeste), in oras e cam greut, in functie de cat de aglomerat e, acolo ai spre 15% cu 2.0i dar pretul gazului este mic, 2.4 lei/litru si la un mixt de 10% sa faci 100 km cu 24 de lei si totusi sa ai si putere, e ceva!
Focus 1.6 TDCI sau Astra H 1.6, 1.3-1.7-1.9CDTI
Ori, daca nu esti taranas teribilist, si iti place modelul, BMW e46 320D.
Evita Skoda Octavia, Golf 4, Passat b5, Seat Leon/Toledo.
Depinde ce te atrage. Poate Vw, poate bmw, poate skoda. Ce preferinte ai la design? Degeaba iti zic sa iei fabia, si nu iti place. Trebuie sa ai tu un feeling despre ea, sa stii ce vrei de la inceput. Oricum, eu iti recomand ceva din gama vw-skoda-seat.
Ea un land rover ferlander, sunt eftine mai jos de 3000 euro motor bmv pe ea, si se farama mai greu, dizel, parerea mea dupa parerea ta faci cum vrei
Poti sa optezi pentru un golf 4 1.9 tdi. Arata bine, se intretine usor, piese ieftine si disponibile chiar si in africa, pe langa asta, mai e si o masina foarte rezistenta la gropi. Motorul nu il pui prea repede in genunchi.Vw passat si vw bora 1. diesel, sunt la fel.
Cu 500k sau 600 k km?
Sunt foarte multe masini cu motor 1.9 tdi care au peste 400k km, si sunt de vanzare.
Imagineaza ti un calculator folosit 8 ore pe zi timp de 15 ani
Da-l in pnm... Da ce, a fost la banca bagat in priza?
VW Polo, diesel/benzina, chiar nu conteaza, masina aia e perfecta. Imi vine si mie sa-mi iau una
Un vw golf 4 2001 sau un passat 2003 sunt foarte unsor de întreținut și consum mic
Daca chiar nu te pricep nu du omul pe alte cai, taci.
Poti lua un golf 4/5 din 2005/2006
Poti lua un ford focus 2006
Poti lua ub passat din 2002/2003/2004
Daca stii ca faci drumuri lungi sau vrei o masina de oras, cauta in special diesel
Piikachu întreabă: