În primul rând, totul se rezumă la motor. Dacă este unul pompă injector, nu recomand să îl achiziționezi. Dacă este common rail, mai este acceptabil. Dar, cum a subliniat domnul de mai înainte este un model a cărui întreținere e scumpă, devalorizarea este și mai mare! Recent a apărut a patra generație A8.
Deci, piesele de schimb, curând le vei mai găsi la dezmembrări sau în Germania la vreun pasionat de A8. Acest model nu ar reprezenta decât o investiție până începe să consume bani mai mulți, decât să folosești!
Plus, nu uita e din generația BMW seria 7, din 2001, adică din primele modele Audi care au foarte multe comenzi prin controler. Iar, o defecțiune la acest sistem pur și simplu condamnă mașina la casare. E foarte scump repararea acelui sistem electronic și informatic!
Salut Paul!
Eu am condus un a8 2006 motor 4.2 tdi, sincer am rămas uimit, si mam îndrăgostit de aceasta masina.
Am vrut sa imi cumpar insa mam abținut cand am auzit cam cat este întreținerea la ea.
Gândește-te ca faci un sacrificiu si il cumperi insa dupa trebuie sa ai bani sa o întreții, impozitul este cam de vreo 2500 de lei pe an dar, ca sa o întreții trebuie sa bagi vrei 2000 de euro pe an in ea.
Eu am ales un audi a4
Impozit 2500 de lei la un motor de 4.2? Tu nu vezi ce scrii, am eu vreo 20 si ceva de milioane la un motor de 3.0 dar altminteri un motor de 4.2?