Cum adica care e faza cu km, nu e logic ca nr de km mai mare inseamna ca masina e rulata, uzatam piesele sunt mai probabil sa se strice.
Cu taxa de inmatriculare cum sta? pe langa cei 2000E sa nu te trezesti ca mai dai 1000 pe inmatriculare.
Si gresesti la partea cu mai bine Clio decat Logan. Sunt fix aceeasi masina doar ca la Clio piesele sunt mai scumpe si e asamblata in Turcia unde calitatea nu e cine stie ce. Plus Loganul e mult mai spatios si mai comfortabil
Costa 1750 de euro, e inmatriculata, motor diesel, loganul e mai scump sare de 2000 de euro de asta ziceam ca ar fi mai bine un clio decat un logan, k si aspect mie mi se pare mai dragut un clio acuma fiecare cu parerea lui, si am inteles ca un clio consuma mai putin ca un logan!
''Decat logan mai bine clio parerea mea!''
Ai o parere proasta, Loganul este mai spatios si are motoare mai puternice decat Clio. Loganu e facut in Romania si Clio in Turcia, Loganul arata de 1000 de ori mai bine decat un Clio sau un Symbol (masini care sunt pur si simplu hidoase).
Motoatele se uzeaza in timp, cam la 200.000 km incep sa cedeze piesele la Diesel si cam la 300.000 km incep sa cedeze piesele la benzinare. Cum tu imbatranesti cu trecerea timpului asa si motorul imbatraneste cu cat face mai multi km.
Eu personal as alege clar un logan in loc de Clio. In primul rand pentru piese. Sunt mai ieftine. Fiabilitatea e cam aceeasi daca vorbim de motor pe benzina. La diesel francezii o dau foarte prost, iar eu nu as lua niciodata un motor pe benzina. Clio este o masina foarte, foarte mica. Ieri am mers cu un taxi pe bancheta din spate si la o curba am dat un cap de manerul de sus, la inaltimea mea de 1, 78. Am condus si stiu cum se merge. La 200.000 de km nu e nimic aiurea. Poti ajunge cu ea si la 500.000 de km daca o intretii. Dar tine seama, caci pe termen lung, benzina te va costa aproape dublu iar daca faci un calcul simplu, la 20.000 km facuti strangi o suma considerabila de bani. Acum vei zice de piese, ca la diesel is mai scumpe. Cauta in site-urile de piese online si vezi daca asa este. Apoi pune un drum de 1.000 km prin oras la un benzinar care consuma 10% si un diesel care ia 6-7 %. Ai aproape 3 litri/100 km. In cifre = 210 lei aprox. care se aduna CONSTANT! Pe termen lung fa-ti singur un calcul si vei vedea ca pe benzina nu se merita....DELOC. Orienteaza-te spre un opel de 1, 7 diesel, Astra. Ai 4 % consum in afara si 6 in oras. Bafta!
Stanmariusvasile întreabă: