Din Germania le iau.
Majoritatea sunt masini cu multi km, eventual si cu avarii, care intra in tara direct catre service-uri clandestine, ce le transforma rapid in masini ce nu dau deloc de banuit:
-revopsesc cateva elemente (indreapta unde e cazul)
-le dau kilometrajul inapoi
-inlocuiesc piesele vizibil defecte (chestii banale ce se pot observa la o proba)
-fac un detailing cap-coada dar nu strident
-inventeaza niste facturi de service din Germania, in care fabuleaza niste revizii ca la carte.
In acest fel, niste masini de prin 2008, sunt cumparate undeva pe la 1300-1600 euro, aduse in tara (300e, sa zicem), bagate in acele service-uri (inca vreo 300e), apoi sunt scoase la vanzare cu 2800, si vandute pe vreo 2600.
In cifre nu pare un castig enorm, dar samsarii fac cate 2-5 vanzari din astea pe luna, deci nu o duc tocmai rau.
Nu prea auzi cazuri de masini cu acte de Germania, Austria si alte tari 'bune', sa fie furate. Masinile furate vin de obicei cu acte de Bulgaria, sau alte tari corupte, unde se fac multe magarii.
Unele da, altele nu ))) De ce, ți-ai luat mașină din Germania și banuiești că e furată?
De obicei sunt cumparate din targuri dar pot exista cazuri de furt cu acte falsificate.
Sunt cumparate ieftin si vandute in Romania mai scump, de exemplu persoana X cumpara un Ford cu 1500 euro defect sau nu, sa zicem ca e defect si mai are nevoie de mici investitii, mai investeste pe langa drumul din Germania pana in Romania aproximativ 500 euro, asta pe langa reparatii, iar apoi e vanduta la un pret de 2000-2500 euro
Le iau si ei de unde apuca, de unde e mai convenabil.
De la parcuri auto, de la privati, de la intermediari turci, cum e norocul.