Masori mufa aia unde ai 3 cabluri, aia ce spui ca e de la bricheta. Dar trebuie sa ai aparat de masura.
Atingi rosu si masa masinii, apoi alantu maron si masa si alantu gri.
Vezi care are pe el curent.
Stii care are curent pe el, banui ca cel rosu, ramane sa stii care nu are curent.
Cred ca maron ar fi masa masinii, alantu gri nu stiu ce o fi.
Daca nu ai aparat de masura poti incerca asa :
Ai putea lega ROSU la ROSU si NEGRU la GRI si vezi ce se intimnpla. Sa nu arzi ledurile alea sau ce spui ca ai, poti sa legi o siguranta intre firu NEGRU si GRI. Daca totu e bine, atunci alea ar fi firele. Daca arde siguranta, atunci nu-i bun si incerci NEGRU cu MARO, dar tot la fel intre negru si maron bagi o siguranta.
Siguranta e doara pentru incercare, dupa ce afli cablurile corecte legi direct firele intre ele.
Du masina in service si o face un electrician auto ca daca legi aiurea firele fac scurt si ia foc masina nu este de joacă, nu sti o duci la ei si vor lega cablurile la brichetă cum erau inainte, dar tu le ai taiat sau de ce numai sunt in mufa de la brichetă.
Da am taiat cablul, ca mai am moduatorul in bricheta
Iei un aparat de măsură și afli care e + și care e - pe mufa aia. Legi roșul la plus, negrul la masă (-).