Mergi la dezmembrari si cauta un DPF bun si monteaza-l la loc!
Nu stiu despre ce solutie vorbesti tu, dar Adblue nu cred ca se foloseste in 2006, Euro 4 parca daca esti norocos.
Nu da banii pe rescrierea softului si alte nebunii, schimba DPF-ul si fa masina sa mearga exact cum a fost facuta de producator, pentru ca va scoate mult mai mult fum fara DPF, ITP-ul nu mai iese si dai peste cap tot motorul daca incepi sa faci modificari.
Nu mai asculta la toti "baietasii", pentru ca RAR-ul si ARR-ul fac controale mereu, mai ales la masinile pana in 2010, pentru ca stiu ca si catalizatoarele si DPF-urile se duc dracu si va lasa fara taloane si cu masinile trase pe dreapta si cu amenzi babane.
Daca masina are DPF sau catalizator, dar el nu mai merge... asta e, dar daca ei observa ca ai facut si modificari, si se vor vedea, ca a fost taiat si scos, aia e dosar penal, pentru ca ai facut voit acest lucru care a dus la poluare mai mare!
Deci un DPF SH nu are de ce sa fie mai mult de 1000 lei. Il iei cu garantie macar o luna, ca merge, mergi la orice firma care se ocupa cu evacuari, il pune pe ala, isi stergi erorile din bors si ii dai talpa pe autostrada sa iasa toata cenusa de prin motor.
Daca acum mergi cu masina asa, chiar si pornita pe loc, nenorocesti tot motorul, incepand cu turbina, intercolerul, EGR-ul si toate se vor imbacsi cu mizerie.
DmdDinuMarius întreabă: