Nu cunosc modelul b7 (adica inca nu-i stiu problemele), dar la generatia anterioara, VW a dat rateuri la partea electrica/electronica, si in general merge de la masini proaste spre foarte proaste, deci nu ma astept sa fi venit cu imbunatatiri, mai ales ca schimbarea tehnologiilor nu e miscarea lor preferata, ci mai degraba grabirea procesului de fabricare. Vor cantitate, nu calitate, ca prosti (inca) sunt destui.
Deci, daca in 2014 ma ingrozeam de problemele electrice de la Passat si Touareg, modele 2008-2010, in 2022 o sa mai ruleze VW-urile astea 'complicate', doar daca scot chinezii ceva kit-uri de reparatie cu computere si cablaje, cum au scos turcii kit-uri de reparatie (carpeala) pentru piesele de Dacia 1300.
Ca fapt divers, pentru o masina, 11 ani sunt fix pola. Am Opel din '93 cu multiple dotari, la care am defect doar un geam electric (din 4), si o problema cu instalatia inchiderii in zona din spate a masinii. Restul (abs, oglinzi electrice + incalzire, trapa electrica, antena electrica, bla bla bla) functioneaza impecabil. Am clienti si prieteni cu Golfuri dupa 2000, care au eroare ESP si ABS permanent, li se bulesc contactele de la frana la 2 ani, si sar geamurile din macara "intr-o veselie".
Deci, un harb e harb de la inceput, doar ca nu-si arata 'hibele' din prima.
Multumesc! Ai luat FUNDA.
Ajunge harb daca nu e intretinuta. Legat de pret, cine stie ce o sa fie peste 8 ani. Probabil va avea pretul de acum al unei masini vechi de 11 ani.
theROOcKsTArr întreabă: