Motoarele listate mai sus de tine, nici intretinute nu tin mult, TFSI-urile (TSI) cum is numite in grupul VAG, sunt un fail total, am detinut 1.2 TSI (varianta cu distributia pe lant ), cat si un amic de-al meu a avut si el 1.4 TSI, si au fost masini relativ noi, care efectiv bubuiau de probleme, de la consum urias de ulei, consum mare de combustibil, si intr-un final probleme cu lanturile de distributie care in teorie ar trebui sa tina cat tine si motorul. Tot ce inseamna motorizari pe benzina actuale de la grupul VAG reprezinta un musuroi de probleme, ei nefiind pregatiti de standardele aspre ale Uniunii Europene de poluare, au fost nevoiti sa faca motoare sub-dimensionate cu cai multi turbine etc, un motor mic cu cai multi este de evitat...imagineaza-ti ca, caii pe motoarele enumerate de tine acolo, ar fi balansati numai pe motoare de minim 1.4 pana la 2.0 litri. In concluzie daca vrei sa ramai cu banii in buzunar evita Audi/Skoda/Seat/VW pe benzina
Prespun ca este una second. Ca masina de oras sigur merge. Adica lumea foloseste si Polo de 65cp ca masina de oras si nu au probleme. Audi A3 e pe aceeasi platforma cu golfu, deci e super pentru oras si e ok si pentru drum lung. In legatura cu motorul, eu zic sa stai sa te gandesti cat de des conduci in exterior. Daca e strict masina de oras ia 1.0, de faci si multe drumuri in exterior mai bine cel de 150cp. Ca fiabilitate... E mai complicata ca o masina din 2000-2005 dar daca e intretinuta corect si are sub 100. 000km eu zic ca o sa te tina mult si bine. Bafta!
Dar motorul de 1.5 este fiabil?
Daca te uiti pe net, deja e un motor complex pe partea de electronica si destul de nou. Gen inca nu o trecut anii peste el ca peste un 1.9 TDI ca sa ii stim toate problemele si cand apar. Dar ca regula generala, daca iei unul sub 100. 000km atunci nu ar trebui sa ai probleme pana la 200.000. indiferent de motor.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: